panen kämppistäni
erosin mieheni kanssa noin kaksi kuukautta sitten, muutin pois kodistamme eräälle yhteiselle miespuoliselle ystävälle koska rahatilanne ei anna periksi.. ex-puolisoni ja ystävämme välit menivät poikki. ystäväni seurustelee toisella paikkakunnallla asuvan naisen kanssa joten näkevät yleensä öisin kun yökyläilevät toistensa luona. En tiiä pitäiskö mun kertoa ystävän tyttöystävälle että harrastamme seksiä,vaiko antaa vaan olla.....
Kommentit (16)
Anteeksi, mutta etkö ole tajunnut että kämppiksesi on nyt avopuolisosi? Esimerkiksi Kelan näkökulmasta.
Virallisen määritelmän mukaan kämppäkaverisi on muuttunut avopuolisoksesi. Olet siis avoliitossa, muista päivittää facebook statuksesi.
Hoh, hoi! Pistitkö vahingon kiertämään, kun oma elämä hajosi, niin toivot muille käyvän samoin?
Jos yhteisiä lapsia, niin ne etusijalle! Ja jospa toinen osapuolista vaikka masentunut "vakavasti", kannattaa sopia ja PUHUA kaikesta. Itse olin vastaavanlaisessa tilanteessa jossa masentunut nainen petti useiden miesten kanssa.... itselle jäi paska fiilis ja vastasin esim. Ruoanlaitosta kaikesta. Kyseisellä naisella ongelmalapsi joka sai viedä äitiään joka asiassa.... Itse en asiaan puuttunut koska vakava masis vaivaa muineen psyykkisten sairauksien kera. NOT GOOD
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:40"]
erosin mieheni kanssa noin kaksi kuukautta sitten, muutin pois kodistamme eräälle yhteiselle miespuoliselle ystävälle koska rahatilanne ei anna periksi.. ex-puolisoni ja ystävämme välit menivät poikki. ystäväni seurustelee toisella paikkakunnallla asuvan naisen kanssa joten näkevät yleensä öisin kun yökyläilevät toistensa luona. En tiiä pitäiskö mun kertoa ystävän tyttöystävälle että harrastamme seksiä,vaiko antaa vaan olla.....
[/quote]
jos aiot avautua asiasta, niin varaudu sitten hommaamaan itsellesi uusi majoitus. Ystäväsi tuskin katselee sua enää nurkissaan paljastuksesi jälkeen. Mikä helvetin tarve joillakin ihmisillä on sotkea sekä oma että elämä?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 17:30"]
[/quote]
jos aiot avautua asiasta, niin varaudu sitten hommaamaan itsellesi uusi majoitus. Ystäväsi tuskin katselee sua enää nurkissaan paljastuksesi jälkeen. Mikä helvetin tarve joillakin ihmisillä on sotkea sekä oma että elämä?
[/quote]
piti sanomani 'sekä oma että muiden elämä'
Mitä vittua ? Tossa kuka antaisi pettämisen anteeksi- ketjussa kun joku sanoi että antaisi anteeksi, niin sai alapeukkuja. Täällä kun joku horatsu nussii varattua miestä niin sitä neuvotaan olemaan kertomatta ??
[/quote]
mitäpä se sun juttus on kertomaan. itehän ryhdyit tuohon tietäen et ukko seurustelee. Meinaatko nyt menä vielä sotkemaan näiden kahden suhteen paljastamalla akalle kaiken? mieti vähän!
Jos pettämisestä ei voi jäädä kiinni niin miksei? Ei ihmistä ole yksiavioiseksi tarkoitettu alunperin.
ihan yhtälailla varmaan on molempia osapuolia seksiin tarvinnut.
Jos vaan pillupanoja harrastatte, niin turha siitä on kertoa. Mutta jos kiimaisia anaalipanoja multimegahyper-orgasmeineen harrastatte, niin ehkä sitten pitäisi neidille ilmoittaa.
Ei varmaan kantsi, koska jos tyttöystävä on kämppiksellesi tärkeämpi, voi viskata sinut pellolle. Mutta jos ajattelet mikä on moraalisesti oikein niin kerro pois.
Haluaisin tietää, jos itsellä olisi tuollainen tilanne, että poikaystävä asuisi jonkun naiskämppiksen kanssa, ja etenkin jos nämä kaksi paneskelisivat keskenään. Elämä on liian lyhyt siihen, että viettäisi sen petettävänä suhteessa. Se sattuu myöhemmin, ja paljon.
no mutta, periaatteessa he eivät seurustele, ja tämä kämppis aloitti homman, ja haluaisi kyllä olla minun kanssa mutta on "säälistä" tämän toisen kanssa, koska hänen edellinen ex mies oli niin pahasti "loukannut" että hänen itsetunto ja kaikki on niin alhaiset ettei tämä mun kämppis kehtaa sanoa hälle mitään. ja toisekseen tämä hänen ns. "tyttöystävä" vielä kaiken lisäks oli vehtaillu mun kaverin kanssa samaan aikaan kun heillä oli juttua. että en nyt sanois että itse tässä hirveemmin mitään väärää teen.
-keskustelun aloittaja