Heitin virttyneet yöpaidat roskiin ja tilasin netistä uudet. Teki tiukkaa koska ne olivat kuitenkin ihan ehjiä vielä
Olen aika pihi tuollaisissa jutuissa enkä yleensä heitä pois ellei ole rikki. Vanhoja ne kuitenkin olivat ja yksikään ei ollut mun itse valitsema. Siellä oli äidiltä saatuja hänelle epäsopivia ja jopa mummoni jäämistöstä yksi :D Väritkään ei olleet mieleiset. Tilasin kaksi yöpaitaa ja kahdet pyjamahousut. Nyt harkitsen vielä josko ostaisi uuden aamutakin, entisessä on koira syönyt vyön melkein poikki… tuli oikeastaan ihan kiva olo kun vähän hemmotteli itseään, kokeilkaapa muutkin pihit🙂
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, sain vihdoin tehtyä saman. Omani olivat vanhat ja kulahtaneet, 30 kiloa liian suuret, osin rikki ja kirjaimellisesti pyörivät päällä. Jo oli aikakin vaihtaa. Nuukuus on välillä riesa.
Hyvä👍 Toivottavasti löydät kivat yöasut itsellesi! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, sain vihdoin tehtyä saman. Omani olivat vanhat ja kulahtaneet, 30 kiloa liian suuret, osin rikki ja kirjaimellisesti pyörivät päällä. Jo oli aikakin vaihtaa. Nuukuus on välillä riesa.
Toivottavasti. Tilasin ihan perus t-paitahihaisia puuvillayöppäreitä, yöhikoajan pelastuksia. Olen vaaninut niitä jo aiemmin, ja sitten aina kaivan nuo loimet esille, koska "ne ovat ihan hyvät vielä". Paitsi että kainaloreiät ovat vyötärön korkeudella, ja muutama muu omituisuus. :D
Meitä on täällä kaksi nuukaa, ihan hirveää kun se vielä pahenee vuosien myötä. Tilan vuoksi hillotaan sisustavan (nuoren aikuisen) lapsenkin tavaraa, "jos sattuis joskus tarviimaan". Hylky-yöppärit päätyvät täällä autotalliin öljyrievuiksi.
On muuten vaikea löytää kauniita ja päällä miellyttäviä yöpaitoja kaupoista tai netistäkään. Haluaisin, että yöpaita on
-puuvillaa (miellyttävä päällä)
-pitkä, ainakin alle polvien (ei nouse liian ylös yöllä ja peittää paljaan alapään)
-mieluiten v-kaula-aukko ( ei valahda olkapäiltä alas eikä kurista kaulaa niin kui liian tiukka o-aukko)
-pitkät hihat tai lyhyet hihat ( hihaton on kylmä)
-mieluiten yksivärinen, jokin kaunis sinisen, vihreän, lilan tai punaisen sävy)
-jokin kaunis pitsi pääntiessä ja/tai helmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Tilasin ihan perus t-paitahihaisia puuvillayöppäreitä, yöhikoajan pelastuksia. Olen vaaninut niitä jo aiemmin, ja sitten aina kaivan nuo loimet esille, koska "ne ovat ihan hyvät vielä". Paitsi että kainaloreiät ovat vyötärön korkeudella, ja muutama muu omituisuus. :D
Meitä on täällä kaksi nuukaa, ihan hirveää kun se vielä pahenee vuosien myötä. Tilan vuoksi hillotaan sisustavan (nuoren aikuisen) lapsenkin tavaraa, "jos sattuis joskus tarviimaan". Hylky-yöppärit päätyvät täällä autotalliin öljyrievuiksi.
Mistä tilasit? Itse tilasin zalandosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tilasit? Itse tilasin zalandosta. Ap
Klingeliltä. Tässäpä ovatkin muuten ne verkkokaupat, jotka antavat seuloa hakutulokset materiaalin perusteella, ellei viime aikoina ole tullut kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Tee niinkuin minä, niin tulee edullista nukkumista: nuku alasti. En ymmärrä miksi yöksi pitää pukea jotain yllensä.
Niin minäkin tein kunnes tuli lapsia. Nyt hävettäisi teinejä ja itseänikin kulkea yöllä alasti vessaan jne. Enkä mitään aamutakkeja ala säätämään. Sitäpaitsi vanhemmiten on alkanut vilukissaus vaivaamaan.
Virttyneet ei oo ehjiä vaan kulahtaneita.
oisit tilanut ensin, sitten vasta heittänyt vanhat pois..
No niitäkin on jo ihan ”oikeita” sellaisia :) Olen noita huonommasta päästä olevia pyyhkeitä käyttänyt ihan huoletta siivouksessa yms ja heittänyt sitten pois kun reikääntynyt. Kauneimpia kirjottuja käytän myös mutta hellemmin ja siinä tarkoituksessa mihin on tehty, keittiöpyyhkeenä tai välillä wc:n käsipyyhkeenä. Ap