Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itsevarmuus ei liity ulkonäköön

Vierailija
14.11.2014 |

Tein tästä nyt oman ketjunsa, koska kaikki eivät vieläkään ole tajunneet asiaa. Se että nainen on itsevarma ei aina liity siihen että hän on konventionaalisesti kaunis tai pitää itseään kauniina.Mulla itsevarmuus on vain luontaista, enkä kuitenkaan pidä itseäni minään missinä. Silti jatkuvasti ihmset alkavat piikitellä minua ulkonäöstäni.Minusta se on hyvin töykeää ja tylyä.Varsinkaan kun en itse kritisoi toisten ulkonäköä. Saan olla itsevarma kuitenkin. Naurattaa tän kaltaset viestit" hän on niin täynnä itseään,vaikka on ihan keskiverto ulkonäöltään" .Siis mistä se ulkonäkö tuohon viestiin tulee.Ei kaikki ole niin tyhmiä ja alistuneita että keskittyvät ulkonäkönsä ajattelemiseen.Itse ainakin keskityn elämiseen. Jos ei tykkää niin ei silti tarvi alkaa ulkonäköä ääneen arvostelemaan. Tätä kun olen saanut niskaani jo tarpeeksi.ugh!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt samaa.

Vierailija
2/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta itsevarmuus ja ulkonäkö liittyvät sen verran toisiinsa, että (terve) itsevarmuus näkyy myös ulospäin, ja on yleensä hyvin viehättävää. Mutta tosiaan, kuten sanoit, ei tarvitse olla missi, että on hyvä itseluottamus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi näkyä ulospäin rentona ja miellyttävänä olemuksena, hymynä, avoimuutena. mutta ei kenenkään kyömynenä itsetunnosta suoristu, mikä oli vissiin pointti tässä. voi olla lyhyt ja lihava, mutta silti itsevarma, jolloin lyhyys tai lihavuus ei pistäkään silmään pahasti koska kyseessä on reilu kaveri.

Vierailija
4/4 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:51"]

voi näkyä ulospäin rentona ja miellyttävänä olemuksena, hymynä, avoimuutena. mutta ei kenenkään kyömynenä itsetunnosta suoristu, mikä oli vissiin pointti tässä. voi olla lyhyt ja lihava, mutta silti itsevarma, jolloin lyhyys tai lihavuus ei pistäkään silmään pahasti koska kyseessä on reilu kaveri.

[/quote]

Toisaalta ja toisaalta! Jos lyhyt ja lihava ihminen on itsevarma, ja kantaa itsensä hyvällä ryhdillä ja pitää huolta itsestään (mitä se nyt kenenkin kohdalla tarkoittaa), tulos voikin olla silmää miellyttävä. Jos taas kokee jatkuvaa itseinhoa, ei tee mieli pukeutua kauniisiin vaatteisiin, hymyillä ja ottaa kontaktia ihmisiin. Sama kyömynenän kanssa - jota muuten itse pidän miellyttävänä ulkonäköpiirteenä! 

No joo, ei ollut tarkoitus saivarrella, mutta mielestäni se menee näin. Mielestäni se, että arvostaa itseään, heijastuu myös ulospäin. Mutta ap:lta piti kysyä, millaista piikittelyä sitten saat ulkonäöstäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi