Mökkinaapurini poika tuli tekemään polttopuita naapurin tontille
Onpas lihaksikas pojankloppi :) Hakkaa kirveellä klapeja t-paidassa.Tekisi mieli käydä pyytämässä viinilasilliselle.Tai eihän tuo mikään poika enään ole, siinä 30-35v.
N53
Kommentit (13)
Mene ja näytä ajat.Mies tahtoo tällöin kylvettää ne.
Höh, luuletko että sitä kiinnostaa sun viinit. Anna nyt olla rauhassa.
Ja huono provo, ei tähän aikaan näillä keleillä Suomessa kukaan tee ulkohommia t-paita päällä .
Mitä päiväunia näet?
Vierailija kirjoitti:
Ja huono provo, ei tähän aikaan näillä keleillä Suomessa kukaan tee ulkohommia t-paita päällä .
Mitä päiväunia näet?
Kyllä minä ainakin teen klapeja kirveellä tpaidassa vaikka olisi -20.
Isomies
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin kyllä seuraa...
Ap
Ai pelkkää seuraa? Mikset sano ihan suoraan, että kaipaat melaa mekkoon ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä päiväunia näet?
Halkohommissa alkaa T-paita kastua näilläkin keleillä muutaman kymmenen minuutin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä päiväunia näet?Halkohommissa alkaa T-paita kastua näilläkin keleillä muutaman kymmenen minuutin päästä.
Siinä kuin naapurin rouvan pöksytkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä päiväunia näet?
Siellä taas joku 50v kotirouva kommentoimassa joka ei ymmärrä mistään mitään.Tajuatko miten kuuma tulee klapeja tehdessä jos vaikka pilkot ison koivun kerralla? M33
Kävin juttelemassa ja tarjoamassa vettä.Ihan järkyttävän kokoiset ojentajat ja hartiat :) Minua päätä pidempi vaikka olen 174cm.Nyt tätä mammaa viedään :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävin juttelemassa ja tarjoamassa vettä.Ihan järkyttävän kokoiset ojentajat ja hartiat :) Minua päätä pidempi vaikka olen 174cm.Nyt tätä mammaa viedään :)
Ap
mamman pikkarit kostuu
Miehet joilla on lihaa harvoin juovat alkoholia varsinkaan viiniä.Tarjoa mielummin vaikka joku pihvi