Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas mies haukkui lihavaksi :(

Vierailija
13.11.2014 |

On työmatkalla ja juonut hotellihuoneessaan ja on kännissä. Juteltiin Facetimessa ja mies alkoi vaan kommentoimaan mun ulkonäköä. Posket on kuulemma kasvanut vaikka salillakin aloin käymään ahkerammin.

Aamulla oli niin kiva olo, kun laitoin ne m-koon farkut jalkaan ja kävin ostamassa töiden jälkeen uudet housut..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]No oletko lihonut kovasti liiton aikana? Minä olen pysynyt koko 26 vuotta viiden kilon sisällä, lukuunottamatta raskauksia. Ei ole tullut huomauttelusta mieheltä. Jos mies yrittää yhtään itse lihoa, haukun sen heti pataluhaksi. Pakotan urheilemaan. [/quote] Oon laihtunut 20kg... Ap

[/quote]

Vierailija
2/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on moukka, jolla on pienet aivot ja pienenpieni penis. JSSAP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko lihonut kovasti liiton aikana? Minä olen pysynyt koko 26 vuotta viiden kilon sisällä, lukuunottamatta raskauksia. Ei ole tullut huomauttelusta mieheltä. Jos mies yrittää yhtään itse lihoa, haukun sen heti pataluhaksi. Pakotan urheilemaan.

Vierailija
4/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tollanen mies, joka haukkui ihan selvinpäin mua läskiksi ja arvosteli, että perse on levinnyt.. Kostoksi jätin hänet.

Vierailija
5/5 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:32"]No oletko lihonut kovasti liiton aikana? Minä olen pysynyt koko 26 vuotta viiden kilon sisällä, lukuunottamatta raskauksia. Ei ole tullut huomauttelusta mieheltä. Jos mies yrittää yhtään itse lihoa, haukun sen heti pataluhaksi. Pakotan urheilemaan.
[/quote] Oon laihtunut 20kg... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän