superdieetillä olijoita?
Onkos muita jotka aloitti maanantaina superdieetin? Miten mennyt? mä olen hyvin pysynyt ohjelmassa. Ainoa mitä ihmetteleen kun nuo ruokamäärät on noin isoja. Olen tuossa alle 10kg painoa pudottavien ruokavaliossa. En usko että tällä kuurilla paljoa lähtee... Kotitreeni on kyllä tosi tehokas1
Kommentit (4)
Kyllä viikko tai kaksi hyvin menee. Itse yritin omatoimisesti tuota diettiä ja kun neljä kk olin syönyt rahkaa välipalaksi päivällä ja illalla iltapalaksi meinasin oksentaa. En pysynyt dietissä edes lähelläkään orjallisesti.
Tossa voi vaihtaa maitorahkan raejuustoon tai kananmunan valkuaisiin. Tai sitten korvata 5% polar juustolla ja kalkkunalla. Myös skyr rahkoja saa syödä.
Täällä aloitettiin kans uus elo! Ihmetellyt kans ateriakokoja, en ole koskaan syönyt näin paljoa :D olen 10-20kg pudottavien ryhmässä, tavoite -25kg kaikkiaan. Liikunta jees mut koko kroppa huutaa hoosiannaa. Mukava olo jo nyt. Tsemppiä kohtalotovereille!
Olin tuossa syyskuussa. 6kg tippui vaikka lipsuin treeneistä, nyt jatkanut nd. Itsenäisesti ja jo -14kg :)