Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuo Angelina Jolie on vain kaunis!

Vierailija
13.11.2014 |

http://www.iltalehti.fi/muoti/2014111318833518_mu.shtml

Todella upea, nuo silmät ja karisma!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea on. Jopa persoonallisella tavalla.

Vierailija
2/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi yhtyä mielipiteeseen. Silmät ovat kauniit, mutta nenä on ruma, enkä ikinä ole pitänyt pulleista huulista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihat kasvot, nuorempana oli nätimpi, kun oli vielä nuoruuden pyöreyttä kasvoissa.

Vierailija
4/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä. Kaikissa kuvissa AJ on mielestäni riutuneen näköinen. Ahdistuneisuus suorastaan huokuu hänestä, aivan kuin hän rääkkäisi itseään. Ei ole kaunista, vaan omituista ja luonnotonta.

Vierailija
5/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:07"]

Olen täysin eri mieltä. Kaikissa kuvissa AJ on mielestäni riutuneen näköinen. Ahdistuneisuus suorastaan huokuu hänestä, aivan kuin hän rääkkäisi itseään. Ei ole kaunista, vaan omituista ja luonnotonta.

[/quote]Luulen että rääkkääkin. On olemuksensa vanki.

Vierailija
6/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen kaunis. Ei tarvitse kahden sentin meikkikerrosta suojakseen. Ei tuo ilmi itseään, pyri pitämään itseään otsikoissa. Uskon että kovan elämän kautta vielä kauniimpi sielu... Liian laiha tosin. Ehkä ei itse sitä näe, että aivan liian laiha. Tosin voi olla, että siihenkin liittyy asioita joita emme tiedä.

Vierailija
7/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät näyttää erillaisilta, oliskohan tehty silmäluomileikkaus. Kun vähän lihois, ni sais luonnonmukaista täyteainetta kasvoihin.

Vierailija
8/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen silmät olisi samanlaiset kummallakin puolella, näyttäisimme Todella oudoilta. Kts googlesta se ohjelms, jolla pystyy kopioimaan itsestään toisen puolen... Hirveän näköistä :D

Vierailija
9/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:46"]Jos ihmisen silmät olisi samanlaiset kummallakin puolella, näyttäisimme Todella oudoilta. Kts googlesta se ohjelms, jolla pystyy kopioimaan itsestään toisen puolen... Hirveän näköistä :D
[/quote]Siis erillaisilta kuin ennen, ei eriparisilta.

Vierailija
10/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen vanha horo. Ja sisältä vielä vastenmielisempi.

Vierailija
11/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihtaisin heti itseni tuollaiseen. Olen maantienharmaa, pienisuinen, huonoihoinen pallinaama ja lyhyt ja takapuoleton.

Vierailija
12/12 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Angella mitään erikoisen isoa takamusta ole, jos vaikka Kimiin vertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän