Jos pitäisi valita niin 170cm nainen vai 150cm
Kommentit (38)
Ottaisin varmaan pidemmän koska itse olen aika lyhyt
Riippuu miehenkin pituudesta. Jos mies 185- 190cm niin aika hankalaa tanssiakin 150cm naisen kanssa.
On hyvä olla sopusuhtainen. Jos on pitkä mies niin pitempi nainen.
Kunhan nyt on jotain 145 ja 195cm väliltä niin käy
Vierailija kirjoitti:
Pidempi tietysti, niin tulisi pidempiä lapsia.
Mutta, mutta, pidemmät lapset tarvitsevat suurempia vaatteita, lisäten näin materiaalinkulutusta ja vaateteollisuuden negatiivisia ympäristövaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehenkin pituudesta. Jos mies 185- 190cm niin aika hankalaa tanssiakin 150cm naisen kanssa.
On hyvä olla sopusuhtainen. Jos on pitkä mies niin pitempi nainen.
Noissa EA pareissa on ollut muutama pari, jotka eivät ole näyttäneet hyviltä, koska pituuseroa on ollut liikaa. Muistan Miinan ja Mikon ja erään toisen joiden nimiä en muista. Nytkin yhdellä parilla on liian suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Pidempi tietysti, niin tulisi pidempiä lapsia.
Ei pidä välttämättä paikkaansa. Tiedän lähipiireistä lukuisia esimerkkejä joissa lyhyt pari on saanut itseään paljon pitempiä lapsia ja pitkät vanhemmat saaneet yllättävä kyllä, lyhyitä. Niin että osa lapsista on lyhyitä, osa pitkiä.
Niin typerä aloitus... ei sillä ole mitään väliä! Sitä mitä liikkuu näiden naisten korvien välissä sillä on...
150 cm on todella lyhyt Suomessa, 170 cm ei ole ihmeellisen pitkä. Naisten keskipituus Suomessa 166 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassut vaihtoehdot. Toinen on kutakuinkin normipituinen, toinen ääripäätä.
Keskiarvo lienee n. 166cm.
150cm on myös normaalipituus
Lyhytkasvuinen
Vierailija kirjoitti:
150
Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla sopusuhtainen. Jos on pitkä mies niin pitempi nainen.Noissa EA pareissa on ollut muutama pari, jotka eivät ole näyttäneet hyviltä, koska pituuseroa on ollut liikaa. Muistan Miinan ja Mikon ja erään toisen joiden nimiä en muista. Nytkin yhdellä parilla on liian suuri ero.
Meni väärin. Piti olla Miina ja Heikki.
Riippuu niin täysin keittiön kalusteiden korkeudesta. Minä saattaisin jopa harkita tasojen uusimista.
Oma kriteerini naiselle on alle 155 sentin pituus, joten 150 senttiä olisi juuri sopiva. :) Juttu vain on niin, että asettamani kriteerit naiselle on niin korkeat, että harva nainen niitä pystyy täyttämään. Ainakaan suomalaisista. Joten olen vapaaehtoisesti sinkku. Anyway, naisen täytyy olla minua lyhyempi. Siitä ei pysty tinkimään. Lyhyys on söpöä. :3 Ja jos, ja kun, nainen suuttuu, niin en pelkäisi. Kokemusta on tuosta, ja en enään ikinä halua joutua tilanteeseen, jossa pelkään turvallisuuteni puolesta naista. Mies24
Muut asiat kuin pituus ratkasevat valinnan. Ei ole väliä onko nainen 170cm vai 150cm.