Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko naudan paistisuikaleita pitää keittää?

Vierailija
13.11.2014 |

Oon siis valmistamassa näitä keittämällä koiralleni, jonka ruokavaliossa ei saa sairauden takia olla rasvaa (siis en voi edes ruskistaa suikaleita). Mikä on keittoaika, jotta suikaleet ovat mureita? HELP!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 minuuttia

Vierailija
2/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 18:27"]

0 minuuttia

[/quote]

En siis halua suikaleita raakana, vaan keitettynä. Eikö kukaan tiedä keittoaikaa? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keität jonkun aikaa ja otat yhden suikaleen ja halkaiset, tarkistat kypsyyden. Jos vielä raakaa, niin jatkat kypsyttämistä. Ja näin jatkat kunnes ovat kypsiä. En mä ainakaan osaa sanoa tarkkaa aikaa, mutta noin sen sit tietää.

Vierailija
5/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suikaleista. Naudan paistia on erilaista (ulko, sisä, kulma, paahto). Joka tapauksessa haudutusaika on pitkä jos mureaa haluat. Itse haudutin ulkopaistista palapaistia tehdessäni viimeksi lähes 5 tuntia, jotta lopputulos oli mielestäni riittäävän murea. Olin kuitenkin ruskistanut lihat ensin. Lopputulos pitkän hauduttamisen jälkeen oli kuitenkin erittäin hyvä!

Vierailija
6/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:22"]

Riippuu suikaleista. Naudan paistia on erilaista (ulko, sisä, kulma, paahto). Joka tapauksessa haudutusaika on pitkä jos mureaa haluat. Itse haudutin ulkopaistista palapaistia tehdessäni viimeksi lähes 5 tuntia, jotta lopputulos oli mielestäni riittäävän murea. Olin kuitenkin ruskistanut lihat ensin. Lopputulos pitkän hauduttamisen jälkeen oli kuitenkin erittäin hyvä!

[/quote]

No mut nää oli hei koiralle, joten ei niiden nyt mitenkään erityisen mureita tarvitse olla. Kunhan kypsiä. Ja Ap ei voinut paistaa.

Vierailija
7/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap paista ilman rasvaa, silloin sulaisi lihoissakin oleva rasva? Keittämällä tulee sitkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän