Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tuttu mies selvästi välttelee...

Vierailija
13.11.2014 |

Niin kannattaako sellaista ottaa ollenkaan puheeksi, jos hänen kanssaan on tekemisissä?  En tosin ole tämän miehen kanssa juurikaan tekemisissä... Mutta tuntuu että aika lailla yllättäen hän muuttui todella vältteleväksi. En halua pahentaa tilannetta, mutta toivoisin vaan jotain selkeyttä. Olen aika tuttavallinen ja ystävällinen kaikille, ei kai hän ajattelee että haluan hänestä jotain... Tai sitten minussa on jotain mikä häntä ärsyttää, mutta emme siis tunne hyvin. Jonkin verran olemme tekemisissä.

Onko kokemuksia? Mistä oli kyse ja miten tilanne ratkesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen mahdoton neuvoa tämän tiedon varassa. Aina tietenkin kannattaa ottaa puheeksi ja ratkaista jos on ongelmia.

Vierailija
2/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vältellä, jos haluaa. Et voi pakottaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:26"]

[/quote]

Tottakai saa. Mutta kyllähän tuollainen pistää miettimään kun en mitään pahaa halua, enkä ole hänelle tehnyt.

Noh, ehkä asia vielä selviää.

Vierailija
4/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:26"]

[/quote]

Tottakai saa. Mutta kyllähän tuollainen pistää miettimään kun en mitään pahaa halua, enkä ole hänelle tehnyt.

Noh, ehkä asia vielä selviää.

[/quote]

Kysymällä selviää.

Vierailija
5/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko tuota on jatkunut? Tapahtuiko jotain ennen tuota, vai alkoiko ihan yhtäkkiä?

Vierailija
6/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:34"]

Kauanko tuota on jatkunut? Tapahtuiko jotain ennen tuota, vai alkoiko ihan yhtäkkiä?

[/quote]

No mun käsittääkseni alkoi aika lailla yhtäkkiä. Ja kyseessä on siis selvää välttelyä. Ei katsekontaktia, tervehtiminen nihkeää, asettuu tilassa mahdollisimman kauas. Emme ole  hyvät tutut, että tuntuisi oudolta että olen voinut häntä niin kovin ärsyttää... Eikä meillä tietääkseni ole yhteisiä tuttavia jotka olis voinut jotain ilkeää juoruta. Olen aika kiltti, että ei kyllä pitäis olla mitään juoruttavaakaan kellään... Hmm

Ap

Vierailija
7/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittänyt tehdä pienimuotoista aloitetta, sä olet antanut pakit, mies välttelee korostaakseen ettei jää roikkumaan. Kuulostaako oikealta?

Vierailija
8/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on vaan elämässään huono tilanne, tai sattunut jotain, eikä halua joutua tilanteeseen jossa joutuisi selittelemään asiaa yms... anna ajan kulua vähän aikaa ja katso muuttuuko käytös.

Vierailija
9/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:46"]

Mies on yrittänyt tehdä pienimuotoista aloitetta, sä olet antanut pakit, mies välttelee korostaakseen ettei jää roikkumaan. Kuulostaako oikealta?

[/quote]

Ei. Me ollaan molemmat perheellisiä eikö kumpikaan sitä ole mitenkään peitellä. Kiitos kuitenkin kun yritätte auttaatämän mysteerin ratkaisemisessa. :-) 

Vierailija
10/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hän on ihastunut sinuun, mutta kun tietää ettei onnistu, mieluummin välttelee, tai sitten osaanut sen käsityksen, etä sinä olet ihastunut, eikä halua lisätä bensaa liekkeihin. :)

Olen itsekin ystäväni miehen kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä, koska hänen näkemisensä saa aina jostain syystä sukat pyörimään jaloissa, mieluummin siis en kiduta itseäni, enkä anna paholaiselle pikkusormea. :)

Vierailija
11/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vaan ei pidä sinusta?

Vierailija
12/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi eräs mies vältellä erittäin selvästi kun hänelle selvisi, että seurustelen. Sitä ennen kohteli mielestäni samalla tapaa kohteliaasti ja huomioiden kuin muitakin. Olen antanut olla - jos välttelee siksi että tykkää minusta niin mielestäni kunnioitettava veto, jos taas tieto otti jotenkin egolle niin eipä se minun syytäni ole.

Vierailija
13/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se sinua? Ts. haluaisitko itse olla hänen kanssaan tekemisissä? Jos vastasi kyllä molempiin niin kysy häneltä. Jos hänellä ei ole sinulle mitään merkitystä niin anna olla.

Vierailija
14/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 17:59"]

Ehkä hän vaan ei pidä sinusta?

[/quote]

Voi olla tämäkin tietysti. Mutta koska emme tunne hyvin, niin epäilen noita ihastumis- tai vihastumisteorioita. En tiedä. Olisko kemiaan liittyvää? Tämä tosiaan ei aina ollut näin, että muutos tuli yllättäen. 

Sehän tässä harmittaa kun haluisin erääseen projektiin jossa hän on, mutta tämä mutkistaa asioita.

Ap

Vierailija
15/15 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä miehiä, jotka käyttävät tollei? Mistä syystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi