Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te- toimisto vaatii terveystietoja ?

Vierailija
13.11.2014 |

Olen menossa te-toimistoon kuntoutuksesta vastaavalle ihmiselle. Pyysi minua tuomaan lääkärin lausunnon mukanani. En haluaisi sitä viedä koska sisältävät kovin arkaluontoista tietoa. Olen kärsinyt mt-ongelmista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa lääkäriltä uusi lausunto jossa selitetään yleistilanne ja vointi menemättä yksityiskohtiin jotka eivät ole oleellisia työkuntosi suhteen. 

Vierailija
2/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai käy "hakemassa" uusi, maksoin jo tästä lausunnosta 170 €. Laaja B.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lausunnosta kopio, josta peität kaiken muun paitsi välttämättömän tiedon.

Vierailija
4/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat vaikuttavat työkykyyn.

Vierailija
5/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt/ kärsin vakavasta masennuksesta ja traumasta. Olen työkkärin henkilölle kertonut diagnoosi numerot mutta en halua sen tietävän koko elämänhistoriaani. Haluaisin tietää mitä laki sanoo tähän ? Onko niillä edes vaitiolo velvollisuuta työkkärissä ?

Ap

Vierailija
6/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki arkaluontoiset asiat ovat aina salassapidettäviä. Siis sellaiset kuin uskonto, seksuaalinen suuntautuminen, terveys ja varsinkin sen puute.

Voit näyttää sen todistuksen, mutta älä missään tapauksessa anna lupaa kopointiin. Sinun sairautesihan vaikuttaa työkykyysi, eli sinulle on turha tarjota sellaista työtä, josta olet jo toisena päivänä pitkällä sairauslomalla. Siksi on hyvä, että työkkärissä on tiedossa todellinen työrajoitteesi.

Vierailija
7/7 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset