Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Miten saada 1v ja 4v lapset viihtymään 18 tunnin lentomatkan?

Vierailija
11.08.2008 |

Kyseessä elohopean vilkkaat ipanat. Toinen on vielä todella huono nukkumaan ja hermostuu helposti. Videot ei kiinnosta kumpaakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hermot ei kestäis tota ;) Varaa paljon värityskirjoja,kyniä, pelejä, etenki jos on läppäri niin tietokonepelejä. jotain lyhyitä, helposti kateltavia piirrettyjä yms. Tosin jos lapset ei oo aiemmin ollu lentokoneessa niin voivatkin olla niin jännittyneitä koko hommasta et saattavat olla ihan nätisti ja täysin erilaisia kuin kotioloissa :) Itse olen lentänyt jenkkeihin silloin kun esikoinen oli 4kk, mutta se nyt vaan enimmäkseen söi ja nukkui turvakaukalossa :)

Vierailija
2/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei olla uskallettu lippuja ostaa kun matkan pituus arveluttaa kovasti. Lähinnä mietitty että miten lapset sen jaksaisi.

JA lapsia on useampi kuin kaksi.:) JA kaikki alle 8v. No aika näyttää.

varmasti lapset nukkuvat osan tuosta ajasta. Meillä saattas just joku läppäri toimia jossa pelejä ja videoita! Mutta nuorimman kanssa tämä ei toimisi, hälle pitäs keksiä jotku ihan omat jutut. Imetys saattas välillä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa olijoilla, myös vanhemmiilla.

Vierailija
4/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi tuollaiselle matkalle noin pienten kanssa. Siten se homma hoituu.

Vierailija
5/5 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin viime talvena Mauritiuksella, ja meidän lapset kuitenkin 8 ja 5, ja silti oli aika hurjaa... Sinne oli n. 17h lento. No, kyllä sen menomatkan vielä kestää kun loma on edessä, mutta se paluulento on suoraan jostain...