Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin jälkeinen haju alapäästä. Neuvoja?

Vierailija
25.09.2021 |

Nolo vaiva, olen nainen ja mies usein mainitsee pahasta hajusta.
Itse en haista mitään erityisen pahaa mutta miehellä herkkä hajuaisti. Yleensä mainintaa tule silloin kun olemme käyttäneet lelua seksin yhteydessä. Pesen ne kyllä aina ennen käyttöä ja sen jälkeen.

Minusta itsestäni tuntuu, että ehkä kumilelut vaikuttaa jotenkin tuon hajun voimistamiseen? Olen käyttänyt välillä kyllä voiteita kuten canestenia mutta ehkä se ei ole oikea ratkaisu tähän vaivaan.
Muuten ei mitään oireita ole, seksin jälkeen tuo hajuhaitta vain.

Olisiko teillä tietoa tai neuvoja antaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa tänään apteekkiin, joten voi vinkata jos joku lääkeellinen voide voisi toimia.

ap

Vierailija
2/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panna vaan kakkoseen. Silloin ei pillu haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin asiallisia vastauksia, en haluaisi tästä mitään trolliketjua kiitos.

ap

Vierailija
4/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ei mitään hiivan oireita ole niin älä nyt mitään Canestenia ala turhaan levittelemään. Haju voi johtua monesta asiasta.

Jos hajua on vaan lelujen käyttämisen jälkeen niin miettisin ensimmäiseksi lelujen materiaaleja. Ovatko ne silikonia tai lasia? Niistä ei pitäisi jäädä mitään kummempia hajuja. Vai puhutaanko jotain läpikuultavasta jelly jortikasta, joka ei ehkä ole niin laadukasta materiaalia?

Tai toinen ajatus on, että ehkä et haise mitenkään erityisesti ja miehesi on vaan liian herkkä luonnollisille hajuille. Ymmärtääkö hän varmasti, että yhdenkään naisen pimppi ei voi mitenkään pitkän jyystösession jälkeen tuoksua samalta kuin heti suihkun jälkeen?

Mutta siis millainen haju?

Vierailija
7/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö jäin miettimään että jos mies laittaa sinua sinne ja sitten imet sen sitä niin maistatko mitään erikoista

Vierailija
8/8 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten emätinpesu? Itse kannatan kunnon pesua, eikä mitään ei saippuaa eikä vettäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan