Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä käytökseni voisi johtua

Vierailija
25.09.2021 |

Olen hyvin riippuvainen muiden mielipiteistä, en osaa päättää mitään oikeastaan itse vaikka kyse olisi omasta elämästäni. Miellytän aina muita, jonka vuoksi itse kärsin. En edes pysty lähteä parisuhteesta jossa olen todella onneton koska pelkään että loukkaan mieheni tunteita. Laitan aina kaikki muut itseni edelle ja oman hyvinvointini edelle. Mikä ihme minua vaivaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lapsuutesi oli?

Vierailija
2/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lukenut liikaa naistenlehtiä ja kopioinut sieltä muodissa olevan kiltteyssyndrooman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin vaikea. Äitini lähti toisen miehen matkaan ollessani 8-vuotias ja jätti minut alkoholsti isäni hoiviin joka käytti fyysistä kuritusta minuun sekä veljeeni. Lopulta meidät huostaanotettiin. Tuntuu että haen muilta ihmisiltä aina jonkinlaista hyväksyntää sekä rakkautta, vaikka olenkin jo lähemmäs kolmekymppinen. Ap

Vierailija
4/4 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin vaikea. Äitini lähti toisen miehen matkaan ollessani 8-vuotias ja jätti minut alkoholsti isäni hoiviin joka käytti fyysistä kuritusta minuun sekä veljeeni. Lopulta meidät huostaanotettiin. Tuntuu että haen muilta ihmisiltä aina jonkinlaista hyväksyntää sekä rakkautta, vaikka olenkin jo lähemmäs kolmekymppinen. Ap

Kysyit: "Mikä ihme minua vaivaa" - tuossa on vastaus kysymykseesi. Se ei tarkoita että sinun pitäisi kärsiä ylikiltteydestäsi lopun elämääsi, tarvitset vain apua asioiden käsittelyyn ja toimintamallien muuttamiseen.