Miten tämän kanssa voi luovia? Puolisoni suuttuu nykyään tosi pienistä asioista, jos olen eri mieltä tai jos arvostelen hänen käyttäytymistään jotenkin ja ryhtyy mököttämään
onko kokemuksia elämästä tämänlaisessa tilanteessa? Olemme olleet pitkään yhdessä ja tätä ei ole aiemmin juurikaan tapahtunut. Nyt kaksi kertaa viikon sisällä. Viimeksi piti mykkäkoulua päivän. Mies kyseessä.
Kommentit (27)
Tuossa jo tuli oikea vastaus, toinen kiikarissa, ja puoliso pilaa olemassaolollaan kaiken, muuttuu esteeksi jota ei voi kuitenkaan itse jättää koska sillä antaa väärän signaalin uudelle; paskamainen. Ei tajua että uusi jo sen tajunnut. Vanha jää, toista ei saa ja alkaa masentava kierto naisten välillä etsittäessä sitä minkä itse kalpesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvostelet ja mitä käyttäytymistä arvostelet? Avaudu hieman.
Juon harvoin ja vähän, eilen join muutaman lonkeron, olin iloinen, lauloin ja tanssin. Menin halaamaan miestä samalla kun lauloin ja hän painoi tahallaan koko voimillaan varpaansa jalkapöytääni niin että sattui ihan kunnolla. Siihen loppui minun harvinainen hauskanpitoni. Kysyin häneltä eikö minulla ole oikeutta juoda välillä ja pitää hauskaa, kun on pakko lopettaa se noin väkivaltaisesti. Hän myönsi satuttaneensa minua tahallaan, mutta silti koko riita on nyt minun syytäni ja hän mököttää.
Taustatiedoksi että mies juo olutta lähes joka päivä.
Känniloilotus ja lääpintä on kyllä kamalaa, mutta tietenkään ei saisi satuttaa! Ja mykkäkoulut ovat vihoviimeistä toimintaa.
No joo, on varmaan. Hän juo joka ilta ja minä kerran vuodessa, että onko kohtuullista?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi arvostelet toista?
Siis arvostelin sitä, että hän oli VÄKIVALTAINEN. Oliko kohtuutonta?
Voin kertoa, että on sivusuhde. Noin se näkyi minun miehellänikin ennen kuin jäi kiinni..
Taitavat olla 70-80-luvuilla syntyneitä nämä uudet keski-ikäiset mököttäjät..? Siinä sitä onkin.
Ei mies sivusuhdetta tunnusta. Ainoa keino on saada kiinni muulla keinoin. Itse seurasin auton kilometrejä. Siis kun mies sanoi käyvänsä vain töissä ja silti kilometrejä oli aina enemmän kuin työmatkojen verran.
Känniloilotus ja lääpintä on kyllä kamalaa, mutta tietenkään ei saisi satuttaa! Ja mykkäkoulut ovat vihoviimeistä toimintaa.