Miten tämän kanssa voi luovia? Puolisoni suuttuu nykyään tosi pienistä asioista, jos olen eri mieltä tai jos arvostelen hänen käyttäytymistään jotenkin ja ryhtyy mököttämään
onko kokemuksia elämästä tämänlaisessa tilanteessa? Olemme olleet pitkään yhdessä ja tätä ei ole aiemmin juurikaan tapahtunut. Nyt kaksi kertaa viikon sisällä. Viimeksi piti mykkäkoulua päivän. Mies kyseessä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäinen?
On, 48v
Jotain tapahtunut jos kyseessä uusi toimintamalli? Masennus, joku kriisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäinen?
Ehdotatko miesten vaihdevuosia? Onko kokemusta?
Miksi arvostelet ja mitä käyttäytymistä arvostelet? Avaudu hieman.
Ah, Miehen vaihdevuodet. Täälläkin on syksyn ajan piikitelty milloin mistäkin. Viimeksi kahden viikon ajan jokaikinen asia oli miehen mielestä huonosti. Kaikesta piti valittaa ja tiuskia.
Tämän vuoden aikana uusi piirre oli parisuhde illan (viiniä, hyvää ruokaa, yhdessäoloa, seksiä) jälkeisenä päivänä riidan haastaminen, äksyily, mökötys...
Kohta ollaan taas ihan normaalisti ja kaikki on hyvin kunnes taas alkaa..
Kysyin kerran tutulta lapselta, jolla on hankala pikkusisarus: Mitä sä teet silloin kun se alkaa riehua ja lyödä?
”Kysyn siltä, mikä hätänä”, tämä viisas pieni ihminen vastasi.
Miehelläsi ei nyt ole kaikki hyvin. Sen asian selvittely voisi avata solmuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvostelet ja mitä käyttäytymistä arvostelet? Avaudu hieman.
Juon harvoin ja vähän, eilen join muutaman lonkeron, olin iloinen, lauloin ja tanssin. Menin halaamaan miestä samalla kun lauloin ja hän painoi tahallaan koko voimillaan varpaansa jalkapöytääni niin että sattui ihan kunnolla. Siihen loppui minun harvinainen hauskanpitoni. Kysyin häneltä eikö minulla ole oikeutta juoda välillä ja pitää hauskaa, kun on pakko lopettaa se noin väkivaltaisesti. Hän myönsi satuttaneensa minua tahallaan, mutta silti koko riita on nyt minun syytäni ja hän mököttää.
Taustatiedoksi että mies juo olutta lähes joka päivä.
Ihastunut johonkin tai sivusuhde? Silloin oma puoliso alkaa näyttää ärsyttävältä ka kokonaisvaltaisesti huonolta ja intiimit hetket on kuin uuden rakkauden pettämistä mistä myös kiukutellaan puolisolle. Tällä on myös toinen tavoite, eli saada vaimo jättämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut johonkin tai sivusuhde? Silloin oma puoliso alkaa näyttää ärsyttävältä ka kokonaisvaltaisesti huonolta ja intiimit hetket on kuin uuden rakkauden pettämistä mistä myös kiukutellaan puolisolle. Tällä on myös toinen tavoite, eli saada vaimo jättämään.
Tästä asiasta olen kysellyt, sanonut että voi kertoa ihan rehellisesti jos on jotain muuta ja että voidaan erota ihan sovussa jos tämä on tilanne. Olen kuulemma hullu kun kuvittelen sellaista. Mutta joo, on käynyt mielessä. Pitkä suhde ja tiedän että on ainakin joskus ollut ihastunut johonkin, en tiedä onko asia edennyt mihinkään. Ei ainakaan myönnä. Mitä on tehtävissä? Olisi aika hullua erota pelkkien epäilysten perusteella.
Miksi te katselette tuommoisia miehiä? On elämän hukkaan heittämistä olla parisuhteessa josta saa kohtuuttoman paljon pahaa mieltä.
Erotkaa nyt hyvänen aika!
Mykkäkoulu, kiukuttelu, tiuskiminen, loukkaavat sanat ja teot, kukaan ei ansaitse niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta olen kysellyt, sanonut että voi kertoa ihan rehellisesti jos on jotain muuta ja että voidaan erota ihan sovussa jos tämä on tilanne. Olen kuulemma hullu kun kuvittelen sellaista. Mutta joo, on käynyt mielessä. Pitkä suhde ja tiedän että on ainakin joskus ollut ihastunut johonkin, en tiedä onko asia edennyt mihinkään. Ei ainakaan myönnä. Mitä on tehtävissä? Olisi aika hullua erota pelkkien epäilysten perusteella.
Yleensä hulluksi sanotaan ihmistä joka on tajunnut asioiden oikean laidan, mutta hänen halutaan perääntyvän ja lopettavan asian tutkimisen. Joten sanoisin että syy on se joku muu nainen. Ei tuollaista reaktiota mistään muusta tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäinen?
Ehdotatko miesten vaihdevuosia? Onko kokemusta?
Ohis , mulla kokemusta. Olin apteekissa ja kysyin keski-ikäiseltä mieheltä erästä asiaa. Vetäis semmoset kilarit että vartija tuli hätiin. Olen 157 cm , 66 vuotias nainen. Siis apteekissa!!! Nykyään vaihdan kadun puolta jos keski-ikäinen mies tulee vastaan.
Nainen50 kirjoitti:
En minäkään mäkättävää, ylipainoista akkaa kuuntelisi.
Ap vastaa, en ole ylipainoinen. Ja tapanani ei ole mäkättää, meillä se nalkuttaja on mies.
Vierailija kirjoitti:
Onko ideaa miten saada mies myöntämään että on sivusäätöjä?
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäinen?
Taitaa olla tyypillistä käyttäytymistä monelle keski-ikäiselle uroolle?
Kun kysyy, että mikä vaivaa niin siitäkin sitten suututaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko keski-ikäinen?
Taitaa olla tyypillistä käyttäytymistä monelle keski-ikäiselle uroolle?
Kun kysyy, että mikä vaivaa niin siitäkin sitten suututaan.
Viikon sisällä jo kolmas mökötyspäivä, näinhän tää elämä sitten meneekin kivasti.
up