Minkä pizzan tilaat pizzeriasta
Kommentit (29)
Kebab ravintolasta meat lovers pizza oisko 8e
Vierailija kirjoitti:
Jatkan... krapulassa tilaan myös monesti ranskalaiset sen päälle, tulee 2e lisä hintaa. Ja tietty litran olut
Fantasia: paprika, herkkusieni. tonnikala, pepperonimakkara. Hinta 9,90
Kinkku ananas lätty, oisko 7,5 euroa lähimmässä karvaranne mestassa
Jos on perus pizzakebabbila niin tonnikala, ananas, aurajuuston tai mozzarella, tomaatti, pesto, valkosipuli pannupizzan. Jos on joku kunnon italialainen niin mikä siellä listalla nyt sitten olisi houkuttelevin, yleensä margherita on italialaisissa tosi hyvä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan... krapulassa tilaan myös monesti ranskalaiset sen päälle, tulee 2e lisä hintaa. Ja tietty litran olut
Hyi hlvate
Hawaiji ilman kinkkua on ollut suosikkini. 7 €.
Vaihtelee. Alle 8 euroa kuitenkin, sen kalliimpia pizzoja ei ole mitään järkeä syödä.
Vierailija kirjoitti:
Fantasia: paprika, herkkusieni. tonnikala, pepperonimakkara. Hinta 9,90
Kylmänä yhdistelmä on ihan paras krapulapizza
Phanang lover Classic -pizzeriassa. About 17,50 €
En mitään. Lähin pizzeria on 25km päässä 😁
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en ole läski
Ehkä et, mut tylsä niuho oot.
Ananas, aurajuusto, tonnikala, majoneesi
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en ole läski
Kurjaa on elämäsi, jos et koskaan uskalla syödä pizzaa lihomisen pelossa. Itse olen 57kg 171 cm hyvin hoikka ja syön hyvän pizzan vähintään 2 krt kk. On ihan muista elintavoista kiinni, muuttuuko läskiksi
Miksi syötte karvarannepaskaa? Ne on ihan paskoja lättyjä, syökää oikeata pizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syötte karvarannepaskaa? Ne on ihan paskoja lättyjä, syökää oikeata pizzaa.
Koska ne on halpoja ja niitä saa lähes kaikkialta.
Tilaan miesystävän kanssa tästä läheltä yleensä kaksi pizzaa. Hintaan 21.60€ siihen kuuluu puolentoista litran limu. Yleensä mun lätty on kana-ananas-aura, mies tilaa salami-jauheliha-sipulipizzaa. Kummallekin tulee valkosipulia.
Vierailija kirjoitti:
Ananas, aurajuusto, tonnikala, majoneesi
Ananas pizzassa on ihan jees mutta kalan kanssa? Ohhoh.
Kadun toisella puolella olevasta italialaisesta pizza bufalina, on taivaallista ja hinta 12€