Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektiolla syntyneille vauvoille syötetään maidon joukossa äidin kakkaa

Vierailija
25.09.2021 |

Näin saadaan vauvoille normaali bakteerifloora.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008282219.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti.

Kiva sanoa sitten myöhemmin 7 vuotiaalle Petteripojalle, että oot syönyt mun pas*aani. 

7-vuotiaalle? Itsehän säästäisin tämän mukavan perhetarinan vaikkapa lapsen häissä pidettävään puheeseen.

Minä säästäisin sen suurimpaan mahdolliseen riitaan ja heittäisin klassisen "ime pas-kaa! Heh, eikun niinhän sinä teitkin heti synnyttyäsi, tuttipullosta vielä!"!

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, eikä tule. Kostonhimosi kohdistuu jopa syntymättömään lapseen, aika sairaat ajatukset sinulla.

Useampi lapsi on sori vaan. Mahdat olla oikea ilo juhlissa tuolla huumorintajullasi!

Vierailija
22/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasta sektiolla. Kummallakaan ei ole mitään vaivoja eikä allergioita. Iät 6 ja 8.

Meillä allergikkoja, liimakorvia, astmaatikkoja ja nykyään lihavia. Kyllä se suolistoflooran kunto vaikuttaa paljon. Ehkä koko kierre ei olisi alkanutkaan jos olisi ollut sama käsittely tiedossa kuin nyt?

Nythän he kärsivät selvästi siitä, että ovat lihavia nuoria normaalipainoisten vanhempiensa rinnalla. He eivät mässytä yhtään kummemmin tai enempää kuin alateitse syntyneet kaverinsakaan. Ja osa allergioista ja astma on vieläkin kiusana.

He uivat ja käyvät punttisalilla kavereidensa kanssa ja itsekseenkin. Pelkkä liikunta ei laihduta. Ihmisillehän on suunniteltu ulosteensiirtoja normaalipainoisilta lihaville suolistoflooran normalisoimiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin kyllästynyt sektiota arvosteleviin. Miksi lällätätte jos itsellä mennyt kaikki hyvin? Minä en halunnut sektiota mutta hätäsektio oli pakko tehdä muuten lapsi olisi menehtynyt:/ minäkin olin vaarassa. Mutta olen niin huono äiti kun en saanut synnyttää normaalisti että en halunnut lisää lapsia. Lällättelyn epäonnistunisesta voisi lopettaa, kiitos. Lapsenikaan ei hätäsektiota valinnut.

Hätäsektion kokeneena en käsittänyt, mitä etua tai luksusta minun oletettiin saaneen hätäsektiossa. Arven paranemisessa meni aikansa ja tietenkin leikattu alue oli vielä pitkään kipeä ja lenkkareiden pukeminen jalkaan tuskaa.

Vierailija
24/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vauvan normaalifloora ei sitten muutu äidin kaltaiseksi jo asuessaan äidin kanssa? Kyllähän lapsi varmasti koskee samaan vessanpönttöön kuin äitinsä aikanaan ja saa siinä sormet nuoltuaan ulostebakteereja.

Vierailija
25/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vauvan normaalifloora ei sitten muutu äidin kaltaiseksi jo asuessaan äidin kanssa? Kyllähän lapsi varmasti koskee samaan vessanpönttöön kuin äitinsä aikanaan ja saa siinä sormet nuoltuaan ulostebakteereja.

Harvemmin vauvat leikkivät vanhempiensa ulosteilla.

Vierailija
26/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää nyt jonkun mielestä huono uutinen?

Eikö se ole hyvä että saadaan sektiovauvat samalle viivalle suolistoterveyden suhteen?

Vierailija
27/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan suolisto on syntyessä steriili. Olennaista on mitkä bakteerit sen ensimmäisenä valloittaa.

Vierailija
28/29 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasta sektiolla. Kummallakaan ei ole mitään vaivoja eikä allergioita. Iät 6 ja 8.

Sulla on siis hyvää kakkaa.

Vierailija
29/29 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sektio vauvat sairastuu kun eivät saa luontaista bakteerikantaa mitä alatiesynnytyksessä.

Mulla kaks sektio lasta ja kumpikaan ei ole sairastellut. Koululääkäri ihmetteli, kun kummallakaan ei ole edes mitään allergiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän