Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaipaa naisnäkökulmaa

Vierailija
25.09.2021 |

Tämmöistä asiaa kysyisin arvon naisilta. Olen 57-vuotias ihan ok-kuosissa oleva mies, samassa työpaikassa kanssani aloitti kesällä 23-vuotias nuori nainen. Nyt tämä nainen on alkanut aktiiviseksi suhteeni, viestittelee, pyytää kahville jne. Tämä on kovin imartelevaa, mutta mikä lie vaikuttimena taustalla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla farmarihousut jalassa ja kävisit 30-vuotiaasta? Tällainen versio kestoprovosta sitten tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinusta ihmisenä?

Ei siinä sen kummempaa vaikutinta taustalla tarvitse olla.

Vierailija
4/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen isäsuhde on ollut häiriintynyt ja hän etsii sinusta turvallista isähahmoa. Usein tällaisen nuoren taustalla on perheen toisen tai molempien huoltajien alkoholismi, mielenterveysongelmat tai muu, joka on aiheuttanut lapsen laiminlyömistä.

Seksin perässä nuori ei ole. Hän tietää saavansa parempaa seksiä omanikäisiltään vireiltä nuorukaisilta.

Vierailija
5/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on kiinnostunut sinusta.

Vierailija
6/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että kyseessä on sinun palkkanauhassa olevat ikälisät, jotka vetävät puoleensa. Olet helppo höynäytettävä, joka avaa lompakkonsa. 

Vierailija
7/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla farmarihousut jalassa ja kävisit 30-vuotiaasta? Tällainen versio kestoprovosta sitten tänään.

Noh, omaan silmään näytän tietenkin nuoremmalta, viisikymppiseltä suurin piirtein.

Ap

Vierailija
8/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä, että olen häkeltynyt 'flirttailusta' jota hän harrastaa. Nauttisiko vaan, kun saa vanhan ukon pään pyörälle?

Ap

Vierailija
9/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vielä, että olen häkeltynyt 'flirttailusta' jota hän harrastaa. Nauttisiko vaan, kun saa vanhan ukon pään pyörälle?

Ap

Älä häkelly suotta. Tuon ikäisenä ainakin itse testasin viehätysvoimaani kaiken ikäisiin miehiin ja olin mielissäni, kun tulin huomatuksi ja ihailluksi. Kertoo vain nuoren naisen epävarmuudesta.

Pysy itse aikuisena ja turvallisena työtoverina. Olet itse kovin kypsymätön, jos sinussa herää ujon nuorukaisen tunteita vielä noin vanhalla iällä.

Vierailija
10/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että voit viehättää häntä persoonana ihan platonisesti. Voit erittäin epätodennäköisesti viehättää häntä myös miehenä. Mutta joka tapauksessa suhteenne ei tulisi kestämään.

Sinuna en söisi kuormasta. Ystävyys voisi olla teoriassa mahdollinen, mutta epäilen sitäkin. Pohdin, miten tavattoman epäkypsä sinun tulisi olla ja miten kypsä hänen, että sisäiset maailmanne oikeasti kohtaisivat.

Ystävyyteen ei tietenkään kuulu flirttailu. Mutta luulen että ehkä sinä kuvittelet hänen flirttailevan. Toivot sitä.

Nuoret naiset ovat eloisia, iloisia, ystävällisiä, kauniita. Ei sen tarvitse tarkoittaa, että hän haluaa sinua seksuaalisesti. Epäilen vahvasti, ei millään pahalla.

Kuulostan tylyltä, varsinkin jos toivot enemmän. Mutta en tahdo olla. Ajattelen että jos välität yhtään tästä tytöstä, hillitse itsesi. Mikäli hän ei siihen kykenisikään, sinä voit teistä kahdesta olla se vastuullinen, fiksu aikuinen.

Vierailija
11/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että voit viehättää häntä persoonana ihan platonisesti. Voit erittäin epätodennäköisesti viehättää häntä myös miehenä. Mutta joka tapauksessa suhteenne ei tulisi kestämään.

Sinuna en söisi kuormasta. Ystävyys voisi olla teoriassa mahdollinen, mutta epäilen sitäkin. Pohdin, miten tavattoman epäkypsä sinun tulisi olla ja miten kypsä hänen, että sisäiset maailmanne oikeasti kohtaisivat.

Ystävyyteen ei tietenkään kuulu flirttailu. Mutta luulen että ehkä sinä kuvittelet hänen flirttailevan. Toivot sitä.

Nuoret naiset ovat eloisia, iloisia, ystävällisiä, kauniita. Ei sen tarvitse tarkoittaa, että hän haluaa sinua seksuaalisesti. Epäilen vahvasti, ei millään pahalla.

Kuulostan tylyltä, varsinkin jos toivot enemmän. Mutta en tahdo olla. Ajattelen että jos välität yhtään tästä tytöstä, hillitse itsesi. Mikäli hän ei siihen kykenisikään, sinä voit teistä kahdesta olla se vastuullinen, fiksu aikuinen.

Olen lähinnä hämmentynyt hänen käytöksestään. Tavallaan imarreltu, mutta myös vaivaantumisen tunteita on tullut. Olen perunut tapaamisia kiireisiini vedoten, kun tilanne arveluttaa.

Ap

Vierailija
12/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näkee sinut isoisänsä (ei edes isänsä, vaan ukkinsa) ikäisenä turvallisena ja täysin seksittömänä miehenä ja uskaltaa siksi olla kanssasi luontevasti yhteydessä ja oma itsensä.

Vierailija
13/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän näkee sinut isoisänsä (ei edes isänsä, vaan ukkinsa) ikäisenä turvallisena ja täysin seksittömänä miehenä ja uskaltaa siksi olla kanssasi luontevasti yhteydessä ja oma itsensä.

Tuo on helpottavaa luettavaa. Katsos, hän on varsin mukava nuori ihminen ja nautin hänen seurastaan. Mutta rupesin karttamaan häntä pelossa, että ilmassa olisi ihastumista. Se tietenkin imartelee, mutta vain ajatuksen tasolla.

Ap

Vierailija
14/14 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tahtoo olla pelkästään sun ystävä, koska silloin iällä ja sukupuolella ei ole mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän