Joku onnekas voitti 22 miljoonaa.
Suomeen osui taas eurojaskavoitto. Vähän olen kateellinen. Itse sain vain 3 euroa jokerista. Ois niin mahtavaa kun voittaisi tuollaisen miljoonapotin.
Kommentit (38)
Kauhee stressi ku pitäs piilotella ja käyttää niitä vaan sillee ettei kukaan tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee stressi ku pitäs piilotella ja käyttää niitä vaan sillee ettei kukaan tajuu.
Kuinka niin?
Muuttaa jonnekin paikkaan, jossa ei kukaan tunne.
Olis ihanaa, mutta en edes lottoa. Täytyy sekin harrastus joskus aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin?
Muuttaa jonnekin paikkaan, jossa ei kukaan tunne.
Juuri näin. Iso järviranta tontti että saa etäisyyttä rahvaaseen. Numero salaiseksi jne. Oi että ehkä eniten taitaa houkuttaa tuo kuinka rahalla voisi ottaa etäisyyttä ja erakoitua rauhassa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joo, mä!!! 😆
Onnea! Liikenisikö miljoona kun ollaan melkein kavereita ja sulla on tuota rahaa jo yllin kyllin?
Vierailija kirjoitti:
Olis ihanaa, mutta en edes lottoa. Täytyy sekin harrastus joskus aloittaa.
Mä juuri lopetin. Joka viikko numerot ollu vetämässä useiden vuosien ajan. Suurin voitto 18 eur. Laskeskelin, että jäin pahasti miinukselle. Jatkossa laitan nämä rahat rahastoon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä!!! 😆
Onnea! Liikenisikö miljoona kun ollaan melkein kavereita ja sulla on tuota rahaa jo yllin kyllin?
Toki! Onko sulla vielä se sama tilinumero?
Kristiinan kaupungissa pelattu. Sieltä siis löytyy todennäköisesti voittaja. Taloudellinen vapaus eikä tarvisi ikinä mennä töihin. Aika messevää.
Paljonkohan tosta summasta menee veroa? Varmaan suomalaisen pikkukaupungin budjetin verran 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tosta summasta menee veroa? Varmaan suomalaisen pikkukaupungin budjetin verran 😆😆😆
Ei siitä mene veroja.
Vierailija kirjoitti:
Veikkausvoitot on verottomia eli verot on maksettu etukäteen.
Siinä yhden tai useamman elämä muuttuu kerrasta. Toivottavasti.
Ei siinä, olis tännekin pientä potti toivottu vaan eipä osunut kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä!!! 😆
Eikun, äläpä laitakaan, muistin juuri että menis toimeentulotuet pitkäksi aikaa. Joutuis maksamaan verojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä!!! 😆
Eikun, äläpä laitakaan, muistin juuri että menis toimeentulotuet pitkäksi aikaa. Joutuis maksamaan verojakin.
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mene veroja.
Minkähän takia minä sitten joudun maksamaan sijoitustuloistani veroa, eihän tässä touhussa ole mitään järkeä. Onhan tuossakin tapauksessa sijoitettu arpalappuun joka sitten tuotti tuloja.
En pelaa. Osaan laskea ja olen fiksu. Sijoitan nekin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä mene veroja.
Kyllä menee. Veikkaus maksaa ne verot ja ilmoittaa nettosummat.
Verot on jo maksettu noista voittosummista mitä voi voittaa. Minulle riittäisi pienempikin voitto niin että unelma uudesta asunnosta vaan toteutuisi...
Hämmentävän usein nuo päävoitot osuvat Suomeen, varsinkin suhteutettuna kuinka monessa maassa tuota pelataan. Tuo, että osuu vieläpä samalle paikkakunnalle kahteen kertaan, on jo prosentuaalisesti lähes tähtitieteellisen pieni mahdollisuus, mutta ilmeisesti jotkut ovat voittaneet loton pääpotinkin kahdesti. En tiedä, oudolta vähän vaikuttaa...
Joo, mä!!! 😆