Harrastan seksiä kahden eri miehen kanssa ilman ehkäisyä. Kysyttävää?
;) Ja on muuten mahtavaa ;) Säännöllisesti, joskus jopa samana päivänä!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:22"]
Paksuusero ei kovin suuri, nautin molemmista yhtä paljon. Eli kyllä tuntuu ;) Ap
[/quote]
Kuinka paksuja ovat? Vertaa vaikkapa johonkin yleisesti tunnettuun objektiin (esim. grillimakkara) ;)
[/quote]Molemmat vähän kuin grillimakkarat, toisella hieman paksumpi ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:35"]Ikinä molempien kanssa yhtä aikaa?
[/quote]En enkä usko että haluaisin.. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:40"]Onko sun lapset huostassa?
[/quote]Ei. Miksi olisi? Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:49"]Eikö se toinen mies ihmettele sitä toisen miehen mällin hajua mikä jää römpsään leijumaan
[/quote]Ei. Minä en haise. Ylihygienisti... Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:53"]
Esim. Ehkäisypillerit vievät himoni. Ap
[/quote]
Kannattaisi ehkä kuitenkin syödä niitä, koska olet noin yliseksuaalinen.
[/quote]En koska silloin en välitä harrastella ollenkaan. Ap
Kun olen toisen kanssa, ikävöin toista ja toisinpäin. Ottaisin kattoni alle molemmat jos vain saisin :) Ap
Miksi olet päätynyt tuollaiseen ratkaisuun?
Tietävätkö miehet toisistaan?
Miksi ilman ehkäisyä?
Entä jos tulet raskaaksi?
En osaa valita. Miehet tietävät toisensa mutta eivät ole tekemisissä. Eivät tiedä asiasta. Raskaaksi tuleminen ei minua haittaisi. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:53"]
[/quote]
Alkuraskaus sitten viekin todennäköisesti himot, mutta muuten toki voi olla ihan kivaankin aikaa.
Voisi olla ihan tervetullutta hillitäkin niitä himoja.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:53"]
[/quote]
Alkuraskaus sitten viekin todennäköisesti himot, mutta muuten toki voi olla ihan kivaankin aikaa.
[/quote]Minulla on lapsia. Tiedän mitä se alkuraskaus on ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:56"]Voisi olla ihan tervetullutta hillitäkin niitä himoja.
[/quote]Miksi? Ja molemmat miehet sinkkuja. Hekin tietysti varmasti nauttivat ;) Ap
Ja ne kaksi miestä nussivat vielä kahta muuta naista sun selän takana. Kiva tautirinki teillä.
2