Tyttöystävällä vain kaksi miestä ennen minua, pimppi kuin pommin jäljiltä
Hän on minun ensimmäinen joten olen hieman epävarma siitä, miten suoriudun muihin nähden. Tyttöystävä väittää maanneensa vain kahden miehen kanssa, mutta römpsötin kertoo aivan muuta. Eikö kahden kanssa maannella pitäisi olla vielä sievä pimppi? :[
Kommentit (28)
hmm... mikähän on logiikkasi että 2 miestä = pimpsaa kulutettu vähän, ja että monta miestä = pimpsaa kulutettu paljon, eikös se ole juuri toiste päin?
Olen ollut vain kolmen miehen kanssa elämäni aikana, sisääni on työnnytty elämäni aikana useita TUHANSIA kertoa
Joku joka on ollut 100 miehen kanssa on saattanut harrastaa seksiä vain 100 kertaa?
Olen 23 miten se liittyy tähän?
AP
Ehkä sulla on vaan niin PIENI että luulet että tyttöystävällä on iso
Voisko joku ystävällisesti selittää, miten seksin harrastaminen voi vaikuttaa naisen sukuelimen ulkonäköön?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:59"]
Olen 23 miten se liittyy tähän? AP
[/quote]
Montako vaginaa olet nähnyt livenä elämäsi aikana? Äitiä ei lasketa.
Ehkä niitä miehiä on ollut "vähän" enemmän ja sairasteltu muutamat sukupuolitaudit, ne jättää kyllä jälkensä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:14"]
Ehkä niitä miehiä on ollut "vähän" enemmän ja sairasteltu muutamat sukupuolitaudit, ne jättää kyllä jälkensä.
[/quote]
No sinäpä osaatkin sitten kertoa, miten seksin harrastaminen muuttaa naisen sukuelimen ulkonäköä. Selitä siis, miten ne muutokset tapahtuvat. Entä miehen sukuelin, vaikuttaako seksin harrastaminen sen ulkonäköön? Ja onko kumppanien määrällä väliä (molempien sukupuolten kohdalla), vai pelkästään harrastetun seksin määrällä?
Jo nyt leikittäisiin, että seksin harrastaminen vaikuttaisi ulkonäköön jotenkin, niin mistä se vagina tietäisi onko siellä käynnyt 200 miestä vai kaksi miestä yhteensä 200 kertaa?