Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotukea saava ystäväni ostaa kivennäisvettä

Vierailija
24.09.2021 |

1e maksaa pullo josta 40c panttia. Näitä hän keräilee ja muuttaa käteiseksi, eikä kelalle koskaan ilmoita tästä (varmasti). Odotan ihan innolla, että milloin Kelan Sherlock saa kaverini kiinni 😆

Tai jos ei mitenkään oo siekkä Sherlokkeja, niin pitäisikö minun vain soittaa poliisille tai jotain?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo..?

Vierailija
2/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/40c

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli jo niin huono että ihan hävettää puolestasi. Menisit hoitoon, oikeasti.

Vierailija
4/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin salaperäinen viesti. Ei huolta, Sherlock ei saa selvää.

Vierailija
5/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vaiva. Voi kyllä nostaa myös käteistä

Vierailija
6/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha vaiva. Voi kyllä nostaa myös käteistä

Silloin pitää selvittää käteisen käytön syy kelalle ja liittää kuitit. Tämän takia minun ovelapaskiainen ystäväni sitten harrastaa tämmöistä temppuilua. Tekisi kyllä ihan oikeasti mieli tehdä suoraan kansalaispidätys.

Vierailija
7/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun kannattaa ehdottomasti soittaa Kelaan ja ilmoittaa, että kaverisi ostaa juomia palautuspullosta ja käy hakemassa ne pantit takaisin. Tästä saattaa käynnistyä ennennäkemätön viranomaistutkinta.

Vierailija
8/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini taas pokkana käyttää K-plussakortin plussarahaa ja kuittaa S-bonukset. Kela tietää S-bonuksista, mutta ei välitä asiasta, koska kaverini käyttää bonusrahat niin nopeasti, ettei summa ehdi kasvaa suureksi. Eikö tämä ole huijausta? Eikö rehellinen asiakas säästäisi rahaa niin paljon, että se vähentää jonain päivänä toimeentulotukea? Niin itse tekisin.

Vierailija
9/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten surkeempaa tähän hätään keksiny ... ??? ...

Huolestuttavaa, kun nää trollipeikotkin tuntuu huononevan trollaus trollaukselta ...

Veikkaanpa, että sä saat trollitehtaalta ennemmin potkut, kuin kaveris joutuu KELAn kans vaikeuksiin kivennäisvedestään ...

😂🤣

Vierailija
10/10 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos vielä nostaa maasta jonkun muun ostaman pullon ja saa siitä 20 centtiä. Kyllä kelaa kiinnostaa. Soita ihmeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän