Meidän Cittarissa vähän kalliita keksejä!
Hugo keksipaketti maksaa S-marketissa 1,69e, K-kaupassa 1,95e ja meidän citymaketissa 4.95e! Olen asiasta huomauttanut henkilökuntaa 2 kertaa mutta väittävät hinnan olevan oikein ja Hugo nimen "maksavan vähän extraa"
Tälläisestä pienestä keksipaketista kyse. https://www.foodie.fi/#!/entry/5709364650252
Kommentit (15)
Huhhuh! Porvoossa on keksit kalliita.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 00:20"]Hyvä määrä sokeria
[/quote]
Kekseissä? No shit.
keksit ja karkit sais olla vieläkin kalliimpia etten ostaisi niitä niin paljon :/
Olisin arvuuttanut Kupittaan Citymarketia, mutta se ei ole Kotkassa. Onko niin, että CM kauppiaat päättävät itse hinnat?
Minä teen keksit itse,noita nyt ei syö sikakaan
Samaa mieltä #14 kanssa, ei asiakkaat sano mitä joku tuote saa/kuuluu/pitää maksaa.
Voithan sä kerran siitä mainita että kalliimpaa on kuin muualla, mutta ei sitä vinkumista pidä jatkaa.
Miten niin Kupittaan CM ...se on oikeasti edullinen kauppa. Prismat häviää mennen tullen CM hinnoille Turun seudulla ovat kalliita.
Sori, mutta jos Kupittaan CM on susta edullinen, niin et varmaan vuosiin ole käynyt muualla kaupassa.
En ostaisi Cittarista, K-Raudasta, Kodin1 mitään.
Cittarissa kalliimmat hinnat kuin muualla.
No mä käyn Turussa Kupittaan CM, Skanssin CM ja Stoccan herkku toisinaan s-market Wiklundilla tai Myllyn Prismassa satunnaisesti muissa Prismoissa. Ja tolla vertailulla CM:t voittaa mennen tullen. Jopa Stoccan herkku joissain tuotteissa edullisempi kuin Prisma.
Mitä ihmeen huomauttamista tuossa hinnassa oikein on? Kauppias määrittelee tuotteelle sen hinnan, jonka parhaimmaksi katsoo. Osta ne keksisi muualta, jos 4,95 on liian kallis. (Tämä on muuten se oikea tapa vaikuttaa kauppojen hinnoitteluun, eikä mikään henkilökunnalle urputtaminen.)
Hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa!