Ehdotuksia ja kyllä vaan onnaa=)
Olen 35-vuotias ihan varmaan ok näköinen keskipituinen mies, en mitenkään erityisen komea tms., mutta minulla on varsin iso kalu.
Teinpä sellaisen jutun, että tervehdin ystävällisesti hymyillen kadulla kymmentä naista. Eri päivinä ja ei ihan kotikulmilla. Katsoin sellaisen tilanteen missä noin 30-40-vuotias nainen on esim odottelemassa, jotta hänellä ei ole ainakaan heti kiire mihinkään pois. Kiukkuisen tai stressaantuneen näköisiä en lähestynyt. Sanoin pari kolme lausetta jotain ihan ympäripyöreän samantekevän mukavia. Sitten sanoin vaan suoraan, että tiedätkö: minulla on todella iso kalu. Ja haluaisiko hän mahdollisesti pitää kanssani hauskaa.
Saldona:
1 todella vihainen mulkaisu ja poistuminen sanomatta yhtään mitään.
4 lähinnä huvittununeen oloista ei kiittiä
2 hämmästyneen (tai ahdistuneen?) oloista ilmettä ja vastauksena jotain tyyliin jaa tai öö
ja 3 suostumusta!!! Yksi johti treffeihin pelkän seksin merkeissä seuraavana päivänä. Yksi samana päivänä omenahotelliin. Ja yksi kolme päivää myöhemmin sekstailuun kotonani. Yksi naimisissa ja kaksi sinkkuja, ainakin väittivät olevansa.
Hauskaa oli ja naiset vaikuttivat tyytyväiseltä saatuaan kerrankin oikeasti isoa ja jykevää. Yksi tosin taisi kokea vähän turhankin paksuksi sitten loppujen lopuksi.
Menestys oli yli kaikkien odotusten. Lähinnä olin odottanut huvittuneita olankohautuksia, mutta kai se iso joitain (siis aika monia=tässä testissä 30 %!) naisia sitten tosiaan kiehtoo kun lähtevät tuollaiseen mukaan.
Huvinsa kullakin, mutta tämä oli kyllä hauskinta ikinä! Suosittelen kaikille isokaluisille jos vaan pokkaa riittää.
-Janne