Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskauden kivuliaat supistukset?

Vierailija
12.11.2014 |

Milloin sinulla alkoi kivuliaita supistuksia ennen varsinaisen synnytyksen käynnistymistä? Millaisia ne olivat? Olen vasta rv 33 ja minulla on supistellut kivuttomasti jo rv 18 lähtien. Olen ollut sairaslomalla rv 30 asti. Nyt viime viikosta lähtien on ollut muutaman kerran kipuja supistusten aikana, aina yöllä. Menkkamaisia kipuja mutta kovempia, vähän kuin vatsataudissa. Eivät ole menneet säännöllisiksi joten en ole soitellut minnekkään. Ensi kerrasta ehkä täytyy kysellä asiaa. Ensi viikolla on kuitenkin neuvolalääkäri. Viimeksi kohdunsuu oli pehmeä mutta ei auennut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/3 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös kivuliaita supistuksia valvotti öitä. Ja kävin turhaan kättärillä. Laittoivat varuiksi kortisoni piikin jos olisi syntynyt liian aikasin. Minulla alkoi samoilla viikoilla olivat ärsyttäviä , mutta synnytys supistukset olivat omaa luokkaansa ei siis mitään verrattuina kipeisiin supistuksiin. Vatsasi ja selkäsi ovat tulessa etkä pysty olemaan mitenkään. Tosin synnytin kolmeviikkoa etuajassa joten kyllä ne jotain tekivät ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:26"]

Itsellä oli myös kivuliaita supistuksia valvotti öitä. Ja kävin turhaan kättärillä. Laittoivat varuiksi kortisoni piikin jos olisi syntynyt liian aikasin. Minulla alkoi samoilla viikoilla olivat ärsyttäviä , mutta synnytys supistukset olivat omaa luokkaansa ei siis mitään verrattuina kipeisiin supistuksiin. Vatsasi ja selkäsi ovat tulessa etkä pysty olemaan mitenkään. Tosin synnytin kolmeviikkoa etuajassa joten kyllä ne jotain tekivät ;)

[/quote]

Kiitos vastauksesta! Tässä kanssa mietin, että onkohan lapsi tulossa aiemmin maailmaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän