Voiko vegaani syödä katkarapuja?
Kommentit (24)
Huono. Ihan käsittämättömän huono.
Oleellisempi kysymys on, että voiko vegaani niellä lastin?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tähän haluaisin vastauksen. Vaikka miehellä ois katkarapu, niin sitä ei kai oo tarkoitus syödä.
katkarapua ei lasketa kunnon lihaksi mitä miehiin tulee, joten kai se annetaan anteeksi...
Minun puolestani voi aivan hyvin syödä :D
tietenkin voi, mutta ei hän sitten enää ole vegaani
Vierailija kirjoitti:
Ei voi jos se on eläimestä peräisin. En luokittelisi saman lajin yksilöä eläimeksi tässä yhteydessä.
Vegaani ei syö kumpaakaan noista. Lakto-ovona itse käytän maitotuotteita mutta en todellakaan syö katkarapuja.
Kyllä vegaani voi syödä vaikka raakaa lihaa, jos haluaisi, mutta hän ei halua.
Ei vegaanilta ole kielletty mitään, eikä vegaani kiellä itseltään mitään vaan vegaanille eläimet eivät ole ruokaa tai hyödyke.
Eikö sana vegaani kerro kaiken oleellisen?
Vegaani syö vain sieniä ja kasvikunnan tuotteita. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani ei syö kumpaakaan noista. Lakto-ovona itse käytän maitotuotteita mutta en todellakaan syö katkarapuja.
Sinä olet ihan vain sekasyöjä.
Voiko suomalainen sekasyöjä syödä koiraa ja jos ei, niin miksi ei? Syödäänhän kiinassakin koiria, niin miksei täällä?
Vierailija kirjoitti:
Voiko suomalainen sekasyöjä syödä koiraa ja jos ei, niin miksi ei? Syödäänhän kiinassakin koiria, niin miksei täällä?
No tietysti voi jos haluaa. Täällä niitä kuitenkin pidetään yleisesti lemmikkinä, joten aika harva haluaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ihan vain sekasyöjä.
Tämä
Typeriä nuo lakto-ovo ym. määritelmät. Sellainen ihminen on vain tavallinen sekasyöjä, joka syö kasviksia ja eläinkunnan tuotteita.
Voi, mutta ei se sitten ole vegaani. Vegaani ei syö mitään eläimen lihaan eikä mitään mikä on tullut eläimestä, ei kalaa, ei äyriäisiä, ei simpukoita, ( ei myöskään välillä hyönteisiä), eikä hunajaa.
Voi. Kait?
T. Kasvissyöjä