Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Andy McCoy jurrissa?? Maikkarilla

Vierailija
24.09.2021 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä JP kuiskasi Verhon korvaan, kun kaikki olivat itkuun purskahtamaisillaan.

Vierailija
42/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypnoosimies Minkkinen.

Kalle Lamberg keskeytti Minkkisen Verhon hypnoosissa.

Hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Andyn kyseinen puhetyylihän on ollut iät ajat tuollainen. Että se siitä.

Tuon tyyppinen ulosanti sillä on aina ollut. Mutta oliko nyt tavallista kankeampi?

Tulee vääjäämättä mieleen sekin, että on alkava dementia. Ainakin perinteinen viina aiheuttaa ihmisessä sellaisen tilan puhutaan alkoholidementiasta, jossa ihminen kangistuu  joka suhteessa. Puhe alkaa tahmoa ja ei oikein näytä tajuavan mitä hänelle puhutaan. No ihan siltä ei vaikuttanut, mutta olen tavannut työssäni tyypillisiä alkoholidementikkoja ja näytti että sinnepäin Andyn olotilakin on menossa.

Alkoholidementiassa myös kävely alkaa tökkiä ja ihminen alkaa kävellä töpöttäen, lyhyin askelin. Siltä ei kuitenkaan näyttänyt Andy.

Vierailija
44/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä Vihreät haluavat Suomeen lisää.

Vierailija
45/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö Andy McCoy päihteitä? Nyt meni boikottiin vaikka olen pitkän linjan McCoy fani ja olen nuoresta asti käynyt keikoilla. Tässä perheessä ei enää katsota mitään McCoyn ohjelmia missä on mukana.

Vierailija
46/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko noilla keskenään suhde. Nehän istuvat toisissaan ihan kiinni ja missä oli Andyn käsi? Syy eroon?

Vierailija
47/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin pätkän kesken ohjelman ja luulin, että joku parodioi Andyä. Niin paha oli.

Vierailija
48/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa just tämän ja Andy oli harvinaisen skarppi eli sössöttää aina noin eikä todellakaan ollut pelti kiinni.

Vierailija
49/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystynyt kuuntelee sitä mongerrusta, oli pakko vaihtaa kanavaa.

Myötähäpeä. Vaihdoin Andyn ajaksi kanavaa, ei vaan jaksa näitä "legendoja," Michael Monroe  toinen myötähäpeän aiheuttaja, ei pysty katsomaan TVOFia.

Vierailija
50/51 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy missään aineissa ole. Jos nyt ei pilveä lasketa enää "aineeksi", eikä sitä lasketa, niin moni sitä nykyään polttelee eikä poliisikaan anna kuin varoituksen enää jos yhden sätkän polttamisesta saavat kiinni.

Vierailija
51/51 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystynyt kuuntelee sitä mongerrusta, oli pakko vaihtaa kanavaa.

Myötähäpeä. Vaihdoin Andyn ajaksi kanavaa, ei vaan jaksa näitä "legendoja," Michael Monroe  toinen myötähäpeän aiheuttaja, ei pysty katsomaan TVOFia.

Kummatkin on vähän menneen talven lumia. Kummallakin olisi ollut mahdollisuudet luoda iso kansainvälinen ura 1980 luvun taittuessa 1990 luvulle mutta molemmilla oli päihteiden kanssa ongelmansa. Toinen oli liian itsepäinen eikä suostunut kuuntelemaan levy-yhtiön markkinointiosaajia ja toinen ei päihteidenkäyttönsä vuoksi saanut mitään oikein aikaiseksi ennenkuin oli rahat lopussa ja joutui palaamaan takaisin Suomeen. Onneksi oli sentään vaimo jolla oli vähän rajaa kunnes taisi nekin loppua kun herra joutui allekirjoittamaan tyhjiä shekkejä ja sai sen vuoksi viranomaiset peräänsä. McCoyhan laitettiin jenkkeihin mennessä käsirautoihin ja seuraavalla koneella pois maasta kun yritti 2000 luvun alussa päästä maahan Hanoi Rocksia promoamaan.

Michael Monroe voisi vielä rakentaa ihan hyvän uran Iggy Pop tyylisenä legendaarisena rock kukkona mutta se vaatisi sitä, että kiertäisi muuallakin kuin neljä kertaa vuodessa samat paikat Suomessa.

Mutta koska sokeiden valtakunnassa yksisilmäinenkin on kuningas niin Suomessa voi vielä tahkoa eläkerahastoon massia ja leikkiä kansainvälistä rokkistaraa vaikka oikeasti mahdollisuudet lipuvat kokoajan kauemmaksi mitä kauemmin jäävät kiertämään Suomen tanssilavoja.