Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi miestä ja tapailu

Vierailija
24.09.2021 |

Tilanteeni on se että minua piirittää kaksi potentiaalista miestä. Toisen kanssa olen tapaillut pari kuukautta ja olen tosi ihastunut. Ongelma on vain se että en tiedä yhtään kuinka tosissaan hän on. Ehditään välimatkan, töiden ja lapseni vuoksi tavata kerran viikossa ja vaikka on ihanaa, niin en tiedä mitä hän minusta haluaa ja onko kuinka tosissaan. Soittelee toki monta kertaa viikossa. Ehdittiin sopia että ei enää tapailla muita, mutta sanonut myös että oli ajatellut ettei tiedä alkaako enää seurustella ikinä.

Nyt kuitenkin yksi toinen kiinnostava mies otti uudelleen yhteyttä ja haluaisi nähdä minut. Hän on tehnyt erittäin selväksi että kiinnostan edelleen. Hänen kanssa tapailu päättyi kesällä ymmärrettävistä syistä.
Minulle sovitut pelisäännöt on kuitenkin tärkeitä ja siksi en tiedä mitä nyt tehdä. Ensimmäisen miehen kanssa tilanne ei oikein kuitenkaan etene ja tuntuu että jos nyt annan suoraan pakit toiselle, niin se ovi sulkeutuu kokonaan.
Ap.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa tapailu on helppo keino päästä eroon molemmista. 😁

Ei ehkä ihan samantien, mutta pisemällä ajalla.

Vierailija
22/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille tyypille, jota nyt tapailet, että tuntuu ettei juttu etene etkä tiedä miten tosissaan hän on ja et halua tuhlata aikaa suhteeseen, josta ei näytä olevan mitään takeita. Mies sitten reagoi asiaan miten reagoi ja teet sen perusteella päätöksen, että siirrytkö seuraavaan. Ilmeisesti tykkäät tästä nykyisestä miehestä, mutta sinua pelottaa, että hän ei ole tosissaan ja siksi emmit ja mietit toisen miehen tapailua? Jos nykyinen mies ilmoittaa olevansa sitoutunut teidän juttuun niin unohdat tämän toisen miehen? Kannattaa oikeasti olla vaan avoin tälle nykyiselle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä haarasi molemmille. Voit myös pyytää rahaa tästä.

Vierailija
24/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaile molempia ihan kaikessa rauhassa samaan aikaan. Niin ne muutkin tekevät.

Voit vaikka ettiä kolmannenkin vielä.

Olen itsekin samassa tilanteessa ja kokeilin neuvoa. Ekalla kerralla näin David Beckhamin ja toisella Tom Cruisen joten nyt sitten on vielä suurempi ongelma.

Vierailija
25/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ymmärettäviä syitä.

Vierailija
26/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille jotka antaneet neuvojaan. En ole aiemmin ollut tilanteessa että voisin ajautua kahden miehen välille. Yleensä olen aina ollut sitä mieltä että muutamien treffien jälkeen jutun edetessä tapailuun, jätän muut treffailut. Ei ole edes energiaa pyörittää montaa miestä, eikä ole heille reiluakaan.

Olen kuitenkin sopinut jo näkeväni tämän toisen miehen. En voi oikein kieltäytyäkään, kun pari hänen tavaraansa on edelleen minun luona. Tokihan voin olla rehellinen ja sanoa tälle miehelle, että tapailen jo toista miestä.

Ap.

Vierailija
27/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa jatkaa tuollaista useamman miehen tapailua ja epämääräistä kikkailua, kunnes koko tilanne räjähtää typerälle naamallesi.

Muista sitten tulla tekemään ulinaketju asiasta jälkikäteen.