Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi miestä ja tapailu

Vierailija
24.09.2021 |

Tilanteeni on se että minua piirittää kaksi potentiaalista miestä. Toisen kanssa olen tapaillut pari kuukautta ja olen tosi ihastunut. Ongelma on vain se että en tiedä yhtään kuinka tosissaan hän on. Ehditään välimatkan, töiden ja lapseni vuoksi tavata kerran viikossa ja vaikka on ihanaa, niin en tiedä mitä hän minusta haluaa ja onko kuinka tosissaan. Soittelee toki monta kertaa viikossa. Ehdittiin sopia että ei enää tapailla muita, mutta sanonut myös että oli ajatellut ettei tiedä alkaako enää seurustella ikinä.

Nyt kuitenkin yksi toinen kiinnostava mies otti uudelleen yhteyttä ja haluaisi nähdä minut. Hän on tehnyt erittäin selväksi että kiinnostan edelleen. Hänen kanssa tapailu päättyi kesällä ymmärrettävistä syistä.
Minulle sovitut pelisäännöt on kuitenkin tärkeitä ja siksi en tiedä mitä nyt tehdä. Ensimmäisen miehen kanssa tilanne ei oikein kuitenkaan etene ja tuntuu että jos nyt annan suoraan pakit toiselle, niin se ovi sulkeutuu kokonaan.
Ap.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyt. Ja jos on kivaa kahden miehen kanssa niin mikäs estää? Mulla oli pahimmillaan kolme. Palsta-inselit voi ihan vapaasti vinkua tuskaansa.

Vierailija
2/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä tunnista tilannetta. En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse se kummasta tykkäät enemmän. Jos et ole varma, niin älä ota kumpaakaan.

Vierailija
4/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät molemmat, vuorovkl ja viikollakin vuorotellen. Kunnes aika ehdottaa kimppaa, saat kerralla kunnolla.

Vierailija
5/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje silmäsi. Kumman miehen näet mielessäsi?

Älä tee asiasta liian hankalaa.

Vierailija
6/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaile molempia ihan kaikessa rauhassa samaan aikaan. Niin ne muutkin tekevät.

Voit vaikka ettiä kolmannenkin vielä.

Vierailija
7/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo "sovitaan ettei tapailla muita" Onko se vain sanahelinää sitten? Tuntuu etten toimi kovin rehellisesti jos alan kahden miehen kanssa säätämään.

Ap

Vierailija
8/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo "sovitaan ettei tapailla muita" Onko se vain sanahelinää sitten? Tuntuu etten toimi kovin rehellisesti jos alan kahden miehen kanssa säätämään.

Ap

Epärehelliset ja itsekkäät ihmiset ovat suosittuja, joten no worries.

Vierailija
9/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä olivat nämä ymmärrettävät syyt? Riippuu siitä.

Vierailija
10/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasta olet kiinnostunut? Jos olet ihastunut ensimmäiseen, niin miten vaihto jälkimmäiseen tapahtuisi? Ainakin minulle ihastuminen tarkoittaa sitä, että haluan juuri sen ihmisen, ja pää on ihan sekaisin hänestä - jos silloin yrittäisin alkaa tapailla jotain muuta, en kuitenkaan pystyisi innostumaan hänestä. Ja järkisuhteet eivät itselläni toimi. Mitä ihastuminen sinulle tarkoittaa?

Vierailija
11/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasta olet kiinnostunut? Jos olet ihastunut ensimmäiseen, niin miten vaihto jälkimmäiseen tapahtuisi? Ainakin minulle ihastuminen tarkoittaa sitä, että haluan juuri sen ihmisen, ja pää on ihan sekaisin hänestä - jos silloin yrittäisin alkaa tapailla jotain muuta, en kuitenkaan pystyisi innostumaan hänestä. Ja järkisuhteet eivät itselläni toimi. Mitä ihastuminen sinulle tarkoittaa?

Ensimmäiseen mieheen on tunteita, mutta olen niin epävarma meidän jutusta ja odotan että taas sattuu ja kaikki loppuu. Siksi kai on helppo tarttua tähän tilaisuuteen ja etäännyttää itseä siitä kovasta ihastumisesta. Tosin luultavasti sabotoin sen jutun sitten ihan itse.

Tokaan mieheen olisin voinut ihastua, mutta ehdittiin nähdä vain kolme kertaa, kun teki kesän töitä toisessa kaupungissa ja kävi läheiselle pahasti, niin homma meni jäihin.

Ap

Vierailija
12/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla vielä kolmaskin reikä?

Vierailija
13/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus! Säälin noita miehiä, kun joutuvat tyytymään naiseen, joka harkitsee usean miehen tapailua samaan aikaan. Mutta kait noilla miehillä on vain matalat kriteerit naiselle. Mies24

Vierailija
14/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ensimmäiselle, että juttu ei etene; oli hauska tutustua mutta hyvää jatkoa elämässä. Sen jälkeen siirryt toiseen eli siihen, johon aiemmin olit ihastunut.

Ei kelpaa, koska ehkä se toinen tekee taas oharit?

Vierailija
15/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna niiden miesten tapailla toisiaan ihan rauhassa. Heidän tapailunsa ei sinulle kuulu.

Vierailija
17/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa joutuu miettimään silloin kumpikaan ei ole sinua varten.

Vierailija
18/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok että tapailee suhteiden rajapinnoilla useampaakin. Näin olen itsekkin toiminut kun tuntuu ettei asiat lähde etenemään ja jatkuvaa empimistä toiselta suunnalta. Jos näköpiiriin ilmaantuu jotain kiinnostavaa niin annan sille mahdollisuuden. Ja näin en toimi silloin kun on kehittymässä vakaa suhde mihin molemmat sitoutuvat vahvasti ja tulevaisuusorientoituneesti.

Vierailija
19/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten suljet sen oven ja sulje se toinenkin. Tuollainen juupas eipäs leikki on täysin hedelmätöntä.

Vierailija
20/27 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itse molemmat parisen vuotta ns. koeajossa. Tietenkin niin etteivät miehet saisi tietää asiasta.