Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko ananas pizaan?

Vierailija
24.09.2021 |

Vai ei?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuluu. Maku ja koostumus menee pilalle uunissa.

Vierailija
22/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi.

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä pissalla ja Pizan kaltevalla tornilla on keskenään?

Vierailija
24/26 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitzzassa joka täyteiden painopiste on suolaperäiten,kaipaa tuekseen ehdottomasti ananaksen,milainen se on on eroja hapan,makea,kylmä,tai lämin,kävin joskus krilillä jossa laadukas krilinpitäjä kyseli ananas,lämitetty kylmä,ja mikä suola,et kuule enää.suomessa valmispizzat,suosituimaksi nousuut anas,samoin roiskeläpät.juomiin en menen,mutta kyllä viini tuo lisäsävyä kaikeen ruokailuun jopa piknikillä,voi kokeilla miten kunpanisi vihtyy paremin,ja tulee vielä toistenkin,

Vierailija
25/26 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ananas säilykken käyttö pizzan on vain suomalainen  "innovaatio".

Muissa maissa sitä käytetä.. Olis kiva tietää, kuka on keksinyt suon ananaksen käytön nimenomaan Suomessa ostettaviin pizzoihin.

Mihinkään perus italialaisiin eikä muidenkaan maiden pizzoihin ananas ei kuulu vakiona.

Eikä myöskään suomessa myytäviin pizzoihin, jos sitä ei halua.

Jokainen pizzan tilaaja, voi poistaa ja lisätä tilaamaansa pizzaan tiettyjä lisäkkeitä.

Meillä kotona tehdään pizzoja eri resepteillä usein saunailtanoina, ja peruspizzaame ei kuulu ananas.

Mutta joillekin se kuuluu, ja sehän on heidän oma valintansa, he haluavat pizzan jotain vähän makeuttakin, minkä säilykepurkin ananas siihen tuo.

Myös valmiita pakaste pizzoja voi itse duunailla kotona:

Lisätä hyvää juustoraastetta, purkista aurinkokuivattuja tomaatteja, kapriksia sun muuta.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ananas ei pizzan kuulu, mutta jonkun mielestä pizza siten on parempaa,  niin  mikäpä minä olen hänen makuaistiaan oikeuttu arvostelemaan.

Makuasiat kun ovat aina yksilöllisiä, henkilökohtaisia.  Ei niissä ole mitään yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua.

Ei ole vain suomalainen ilmiö. Esim. Bourdainin Rooma-spesiaalissa pizzaan oli laitettu ananasta ja totesivat sen sopivan siihen hyvin.

Eikä kai Hawaii-pizzakaan ole vain Suomessa.

Vierailija
26/26 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kaksi zetaa pizaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi