Päättyykö kurahousupakko lokakuussa? Lapset jo kovasti kyselee.
Kommentit (17)
Ei pääty. Tarhassa joutuu edelleenkin jäähylle jos ei suostu kurahousuja käyttämään.
Noloa ja säälittävää, kun huumorintajuton tyhmä ihminen yrittää olla leikkisä ja hauska.
Näillä näkymin kyllä. Mutta edessä häämöttää jo pipopakko ja toppahousupakko.
Ojasta allikkoon mennään, kun tilalle tulee toppahaalaripakko.
STM:n mielestä kurahousut on ihan turhat. THL:n mielestä taas aivan välttämättömät.
Päiväkotitätien etujärjestö vaatii pakon jatkamista, koska "niitä on jo totuttu pitämään ja ei niistä haittakaan ole".
Jaahas, palstan kurahousu- h u l l ukin on aktivoitunut
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, palstan kurahousu- h u l l ukin on aktivoitunut
Oletko maskihullu?
Kurahousuja ei sentään ole pakko käyttää joka päivä toisin kuin maskia.
Heh-heh joo, mutta ihan pointti tuossa on siinä mielessä, että mun mielestä pakko voisi olla tässä asiassa selkeämpi ja helpompi kuin suositus. Esim. meillä lapsen iltapäivähoidosta on ohjeeksi annettu, että toivovat, että märällä kelillä käytetään kurahousuja. No minä tunnollisena olen ne hankkinat ja reppuun mukaan laittanut, mutta kyllähän sen lapsesta näkee, että ei se ole oikein mieluista, kun vain noin ehkä kolmasosa lapsista niitä sitten käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh joo, mutta ihan pointti tuossa on siinä mielessä, että mun mielestä pakko voisi olla tässä asiassa selkeämpi ja helpompi kuin suositus. Esim. meillä lapsen iltapäivähoidosta on ohjeeksi annettu, että toivovat, että märällä kelillä käytetään kurahousuja. No minä tunnollisena olen ne hankkinat ja reppuun mukaan laittanut, mutta kyllähän sen lapsesta näkee, että ei se ole oikein mieluista, kun vain noin ehkä kolmasosa lapsista niitä sitten käyttää.
Luulen, että ei ne oikeasti voi määrätä sitä, millaiset vaatteet lapsilla on (tosin eihän meillä ole myöskään maskipakkoa, vaikka käytännössä se on pakko ainakin junissa, busseissa, työpaikoilla, kouluissa jne).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ei ne oikeasti voi määrätä sitä, millaiset vaatteet lapsilla on (tosin eihän meillä ole myöskään maskipakkoa, vaikka käytännössä se on pakko ainakin junissa, busseissa, työpaikoilla, kouluissa jne).
No meidän tyttö käy ulkoiluhenkisessä iltiksessä ja kyllä sieltä ihan suoraan sanottiin, että kurikset ja kumpparit on pakolliset siellä. En tiedä, onko juridisesti validi pakko, mutta näin kuitenkin sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääty. Tarhassa joutuu edelleenkin jäähylle jos ei suostu kurahousuja käyttämään.
Ee usko. EI lapsia saa laittaa jäähylle. Traumatisoituvat raukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ee usko. EI lapsia saa laittaa jäähylle. Traumatisoituvat raukat.
Sanoitetaan
Lokakuussa tulee kovennettu pakko
Eivät kysele