Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päättyykö kurahousupakko lokakuussa? Lapset jo kovasti kyselee.

Vierailija
24.09.2021 |

Onko tietoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kysele

Vierailija
2/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääty. Tarhassa joutuu edelleenkin jäähylle jos ei suostu kurahousuja käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja säälittävää, kun huumorintajuton tyhmä ihminen yrittää olla leikkisä ja hauska.

Vierailija
4/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin kyllä. Mutta edessä häämöttää jo pipopakko ja toppahousupakko.

Vierailija
5/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojasta allikkoon mennään, kun tilalle tulee toppahaalaripakko.

Vierailija
6/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

STM:n mielestä kurahousut on ihan turhat. THL:n mielestä taas aivan välttämättömät.

Vierailija
7/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotitätien etujärjestö vaatii pakon jatkamista, koska "niitä on jo totuttu pitämään ja ei niistä haittakaan ole".

Vierailija
8/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, palstan kurahousu- h u l l ukin on aktivoitunut

Vierailija
9/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, palstan kurahousu- h u l l ukin on aktivoitunut

Oletko maskihullu?

Vierailija
10/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousuja ei sentään ole pakko käyttää joka päivä toisin kuin maskia.

Vierailija
11/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh-heh joo, mutta ihan pointti tuossa on siinä mielessä, että mun mielestä pakko voisi olla tässä asiassa selkeämpi ja helpompi kuin suositus. Esim. meillä lapsen iltapäivähoidosta on ohjeeksi annettu, että toivovat, että märällä kelillä käytetään kurahousuja. No minä tunnollisena olen ne hankkinat ja reppuun mukaan laittanut, mutta kyllähän sen lapsesta näkee, että ei se ole oikein mieluista, kun vain noin ehkä kolmasosa lapsista niitä sitten käyttää.

Vierailija
12/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh-heh joo, mutta ihan pointti tuossa on siinä mielessä, että mun mielestä pakko voisi olla tässä asiassa selkeämpi ja helpompi kuin suositus. Esim. meillä lapsen iltapäivähoidosta on ohjeeksi annettu, että toivovat, että märällä kelillä käytetään kurahousuja. No minä tunnollisena olen ne hankkinat ja reppuun mukaan laittanut, mutta kyllähän sen lapsesta näkee, että ei se ole oikein mieluista, kun vain noin ehkä kolmasosa lapsista niitä sitten käyttää.

Luulen, että ei ne oikeasti voi määrätä sitä, millaiset vaatteet lapsilla on (tosin eihän meillä ole myöskään maskipakkoa, vaikka käytännössä se on pakko ainakin junissa, busseissa, työpaikoilla, kouluissa jne).

Vierailija
13/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ei ne oikeasti voi määrätä sitä, millaiset vaatteet lapsilla on (tosin eihän meillä ole myöskään maskipakkoa, vaikka käytännössä se on pakko ainakin junissa, busseissa, työpaikoilla, kouluissa jne).

No meidän tyttö käy ulkoiluhenkisessä iltiksessä ja kyllä  sieltä ihan suoraan sanottiin, että kurikset ja kumpparit on pakolliset siellä. En tiedä, onko juridisesti validi pakko, mutta näin kuitenkin sanottiin.

Vierailija
14/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääty. Tarhassa joutuu edelleenkin jäähylle jos ei suostu kurahousuja käyttämään.

Ee usko. EI lapsia saa laittaa jäähylle. Traumatisoituvat raukat.

Vierailija
15/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ee usko. EI lapsia saa laittaa jäähylle. Traumatisoituvat raukat.

Sanoitetaan

Vierailija
16/17 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääty ikinä !!

Vierailija
17/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa tulee kovennettu pakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän