Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka viettävät joulun yksin?

Vierailija
12.11.2014 |

Täällä 20v neito joka viettelee joulun yksin perinteisesti telkkarin ääressä kun ei ole mitään paikkaa minne mennä. Keksisiköhän jouluksi mitään mukavaa tekemistä yksin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole vanhempia? Isovanhempia? Sukulaisia? Yksinäisiä kavereita?

Monet yksinäiset menevät ravintolaan jouluaattona. Eikä kaikki sinne mene vetämään perseitä, vaan hakemaan seuraa.

Vierailija
2/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:01"]

Eikö sulla ole vanhempia? Isovanhempia? Sukulaisia? Yksinäisiä kavereita?

Monet yksinäiset menevät ravintolaan jouluaattona. Eikä kaikki sinne mene vetämään perseitä, vaan hakemaan seuraa.

[/quote]

Ei ole. Mietityttää kyllä nuorena naisena uskaltaako mihinkään ravintolaan mennä yksin roikkumaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurissa yksinäisiä vanhuksia? Voisitte käydä kävelyllä, kirkossa tai kahvitella.

Vierailija
4/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen juttu. Jos mä joutuisin olemaan yksin jouluna, niin tekisin myös itselleni joulun. Joku pieni pöytäkuusi valoineen ja muitakin joulukoristeluja. Pari pakettia paketoisin (naurettavaa, mutta niin tekisin) ja söisin jouluruokia kynttiänvalossa ja kävisin hautasumaalla viemässä kynttilä. Ostaisin suklaata ja hakisin kirjastosta kirjoja. Yrittäisin saada joulustani mahdollisimman rennon ja mukavan.

Vierailija
5/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 12:05"]

Onko naapurissa yksinäisiä vanhuksia? Voisitte käydä kävelyllä, kirkossa tai kahvitella.

[/quote]

En ainakaan ole nähnyt. Samassa talossa näyttäisi asuvan vain nuoria ja pariskuntia.

Vierailija
6/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin perheeni erotessani eräästä uskonlahkosta. Toinen joulu tulossa yksin. Käyn haudoilla, teen hyvät joulu ruuat illalla sitten joulumessuun kirkkoon. Pidän joulua vähän niinkuin kaikkia muitakin pyhiä ylimääräisinä vapaa päivinä. En stressaa siitä jos en jaksa laittaa ruokaa niin en laita. Jos en jaksa lähteä kirkkoon en mene. Katselen hyviä leffoja, teen pitkiä kävelylenkkejä koirani kanssa ja nautin siitä kun kaupunki hetkeksi hiljenee. On ihan erilainen tunnelma. En ajattele sitä että kaikilla on nyt ihanaa ja hauskaa mutta itse tarvon täällä koirani kanssa kun ei ole muutakaan tekemistä. Toisaalta täytyy muistaa että jossakin perheissä isit ja äipykät kiskovat viinaa ja lapset ovat heitteillä. Joten ei se joulu mulla ole välttämättä sieltä pahimmasta päästä ollenkaan.

Vierailija
7/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös yksin. Ei ole perhettä eikä vanhempia tai isovanhempia. =(

Vierailija
8/8 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vietän" joulun yksin. Nelikymppinen sinkku. Ei haittaa yhtään. En kuulu kirkkoon ja inhoan pakkojuhlia. Luen, nukun, mietiskelen, teen pitkiä kävelylenkkejä. Ja olen kiitollinen, ettei tarvitse osallistua mihinkään jouluhössötykseen. Perhejoulu olis painajainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi