Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiset miehet poikkeuksetta itsekeskeisiä?

Vierailija
24.09.2021 |

Tinderissä tulee paljon vastaan sellaisia miehiä, jotka keskustellessa eivät kommentoi oikein mitään siihen mitä minä sanoin, vaan alkavat vain selittää itsestään, kun kohteliaana ja kiinnostuneena olen kysynyt heiltä vastakysymyksen heidän kysyttyä ensin minulta jotain. Itse kun taas kommentoin aina jotain siihen mitä toinen sanoo, ja minusta on todella tökeröä vain ohittaa toisen juttu, ja alkaa paasata itsestään. Mistä tuollainen kumpuaa, onko kyse itsekeskeisyydestä, ja kannattaa vain skipata kaikki tuota tekevät miehet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta sellaiset miehet, jotka ei viesteissä eikä treffeillä kysy yhtään mitään. Sen kai voi tulkita niin ettei niitä miehiäkään kiinnosta.

Vierailija
2/2 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, koska ei tuota aina huomaa. Itse saatan esimerkiksi jännittäessäni puhua vain itsestäni, koska se on helpompaa ja tapahtuu jotenkin liian helposti. Keskustelu- ja deittikumppani on joskus tästä ystävällisesti sanonut ja sitten vasta huomasin tekeväni niin. En tarkoituksella ja huomautuksen jälkeen muutin keskustelutyyliäni.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi