Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisko tällä Darwin palkinnon?

Vierailija
24.09.2021 |

Ostin semmoisen valmis lettutaikinasekoitepussin. Sit kun rupesin tekemään, niin lisäsin siihen jotenkin vaistomaisesti munaa ja maitoa, vaikka siinä oli jo niitä jauhomuodossa. Joo, ei lapsia mulle siis. :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

But did you die? Joo, ei tipu Darwinia.

Vierailija
2/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Darwinit myönnetään vain postuumisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni yks kerta vahingossa leipä jääkaappiin, vaikka ois margariini pitänyt laittaa. :D Ja mul meni kans oikeasti joskus muroihin mehua, kun en kattonut kunnolla. xD

Vierailija
4/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tommoiset kuolema jutut oo kyl yhtään kivoja. Mun mielest sen voisi antaa koomisesta kommelluksesta. :)

Vierailija
5/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tommoiset kuolema jutut oo kyl yhtään kivoja. Mun mielest sen voisi antaa koomisesta kommelluksesta. :)

Ei Mannerheimristiäkään myönnetty erinomaisesta piirustustaidosta.

Kaikille palkinnoille on sääntönsä ja myöntämisperusteensa, ja Darwin-palkinnon voi saada ainoastaan poistamalla itsensä (suunnattoman typerällä tavalla) geenipoolista. Lopullisesti.

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Vierailija
6/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille palkinnoille on sääntönsä ja myöntämisperusteensa, ja Darwin-palkinnon voi saada ainoastaan poistamalla itsensä (suunnattoman typerällä tavalla) geenipoolista. Lopullisesti.

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Eu tuossa ole järkeä, koska silloin ei voi olla vastaanottamassa palkintoa? Pitäiskö logiikkaa vielä vähän hioa?

Vierailija
7/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Eu tuossa ole järkeä, koska silloin ei voi olla vastaanottamassa palkintoa? Pitäiskö logiikkaa vielä vähän hioa?

Useita palkintoja jaetaan myös postuumisti mm. Nobel ja Oscar.

Vierailija
8/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Jos ei osaa valmistaa lettuja valmispussista ja tajuaa sen seuraksena, ettei kannata lapsia hankkia, niin mainitut kriteerit täyttyy. Joten tämän vuoden palkinnon saaja löytyy tältä palstalta, eikä sillä ole kamelin varvasta.

Vierailija
9/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Kunnianosoituksen saajan ei ole pakko olla itse ottamassa palkintoaan vastaan. Esim. USA:n Medal of Honor myönnetään yli 50% kerroista postuumisti.

Darwin-palkinto myönnetään 100% postuumisti.

T: Darwin-komitea

Vierailija
10/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Jos ei osaa valmistaa lettuja valmispussista ja tajuaa sen seuraksena, ettei kannata lapsia hankkia, niin mainitut kriteerit täyttyy. Joten tämän vuoden palkinnon saaja löytyy tältä palstalta, eikä sillä ole kamelin varvasta.

Ei, mutta jos munat ja jauhot korvaa wc-ankalla ja pyykkipulverilla, aletaan olla jo lähempänä.

Vierailija
11/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla postuumisti, riittää että jotenkin poistaa itsensä geenipoolista. (Vahinko-?)sterilisaatio siis riittää.

Vierailija
12/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla postuumisti, riittää että jotenkin poistaa itsensä geenipoolista. (Vahinko-?)sterilisaatio siis riittää.

Älä saaŧanà käy viisastelemaan, kyllä me osaamme asiamme.

Vierailija
14/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lue ja opi.

Darwin-palkinto (engl. Darwin Awards) on yhdysvaltalaisen tieteilijän Wendy Northcuttin keksimä, luonnontieteilijän ja evoluutioteorian isän Charles Darwinin mukaan nimetty internetissä myönnettävä ironinen palkinto.

Se myönnetään ihmisille, jotka ovat poistaneet perimänsä lajin geenipoolista "erityisen typerällä tavalla" ja parantaneet näin ihmislajin pitkäaikaisia selviytymismahdollisuuksia. Perimänsä voi poistaa geenipoolista esimerkiksi kuolemalla tai steriloimalla itsensä.

Lähde: Wiki.

Vierailija
15/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, ellei tee sterilointia itse ja menehdy siihen.

T. Darwin-komitean varajäsen

Vierailija
16/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://darwinawards.com/rules/

"Rules

So how are the Darwin Awards actually determined?

Nominees significantly improve the gene pool by eliminating themselves from the human race in an obviously stupid way. They are self-selected examples of the dangers inherent in a lack of common sense, and all human races, cultures, and socioeconomic groups are eligible to compete. Actual winners must meet the following criteria:

Reproduction

Out of the gene pool: dead or sterile.

Excellence

Astounding misapplication of judgment.

Self-Selection

Cause one's own demise.

Maturity

Capable of sound judgment.

Veracity

The event must be true.

[ What about kids? ]

[ Why so many men? ]

Not a Darwin (but not safe either)

* Whizzing on an electric wire

* Smoking in an oxygen tent

* Being hit by a train or automobile

* Aerosol cans, etc., in the oven

* Climbing into zoo cages

* Falling off precipice while posing or pissing

* Carbon monoxide poisoning

* Most autoerotic deaths

* all too common!

Killing others: The death of innocent bystanders absolutely rules out a Darwin Award. We don't applaud those who take others out of the gene pool, even if they share some DNA in common. Injuring bystanders is also frowned upon."

Vierailija
17/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Kunnianosoituksen saajan ei ole pakko olla itse ottamassa palkintoaan vastaan. Esim. USA:n Medal of Honor myönnetään yli 50% kerroista postuumisti.

Kunniamainintoja annetaan henkiinjääneille hyvästä yrityksestä. Esim. tyyppi, joka täytteli heliumilla ilmapalloja, kunnes tv-sohva lähti mies mukana lentoon. Tarkoitus oli ampua ilmakiväärillä palloja puhki korkeuden säätelemiseksi. Homma ei mennyt ihan putkeen ja matkustajakone raportoi lennonjohtoon lentävästä nojatuolista ihminen kyydissä. Jäi eloon, joten ei Darwin-palkintoa.

Vierailija
18/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin-palkintoja menee nyt siinä määrin rokotekieltäytyjille, ettei niitä nyt taida riittää hassunhauskoihin pikku kommelluksiin.

Vierailija
19/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yst. Terv.

Darwin-komitea

Ei aivan 100%. Yksi pankkiryöstäjä tarvitsi rahasäkin vastaanottamiseen molempia käsiään ja tunki sahatun haulikkonsa housunkauluksen sisään. Ase laukesi ja... khrm... ymmärrättehän? Ryöstäjä ei kuollut mutta tuli varmistaneeksi että ei jatka sukuaan eli poisti geeninsä kierrosta.

Vastaavaa tarinaa kerrotaan arizonalaisesta ruokakaupasta johon ei saanut mennä ase kädessä sekä hummerivarkaasta (tähän tarinaan ei liity asetta, hän tunki hummereita housuihinsa)

Vierailija
20/20 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, ellei tee sterilointia itse ja menehdy siihen.

T. Darwin-komitean varajäsen

Varajäsen on hyvä ja jättää tehtävänsä varajäsenelleen. Sääntöjen tuntemus on ainoa kriteeri tehtävän tayttämiseen ja te, arvoisa varajäsen, olette tehtäväänne pätemätön.

T. Darwin-komitean ylipäällikkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme