Palsta päättää mitä lasissa mulla viikonloppuna (ov)
-olutta
-viiniä
-viinaa?
30 ensimmäisen ääni ratkaisee.
Kommentit (30)
Sitten kun palsta päättää, niin päätös ei kelpaakaan. Hah.
Vietä viikonloppu selvinpäin. Jos päälle iskee vitutus viinan puutteesta, niin olet luultavasti jonkin tason alkoholisti. Tästä totuudesta on sitten hyvä lähteä hakemaan parantumista.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:41"]
Vietä viikonloppu selvinpäin. Jos päälle iskee vitutus viinan puutteesta, niin olet luultavasti jonkin tason alkoholisti. Tästä totuudesta on sitten hyvä lähteä hakemaan parantumista.
[/quote] Olen ollut juomatta nyt pari kuukautta, silloinkin join vaan "pieneen sievään". Ihan kyllä tunnen itseni, että kiitos vaan huolenpidosta. Ensimmäisessä viestissä oli vaihtoehdot.
ap
Voisitko ap kertoa mikä idea noissa oluissa, viineissä ja viinassa on, että niitä pitäisi lasiin laittaa.
Erillaisiä viina paukkuja! Saat sitä maitoakin :D
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:41"]
[/quote] Olen ollut juomatta nyt pari kuukautta, silloinkin join vaan "pieneen sievään". Ihan kyllä tunnen itseni, että kiitos vaan huolenpidosta. Ensimmäisessä viestissä oli vaihtoehdot.
ap
[/quote]
Ja ikä oli 15v.?!? Ymmärrän, että 15-16 vuotias haluaa leikkiä aikuista, mutta aikuiselta ihmiseltä pienet sievät yms. on lapsellista. Olen ollut juomattaa niin nyt mun kyllä pitää juoda ja vielä av:llä kysyä mitä juon. Juo sitä maitoa ja kasva aikuiseksi.
Joku raikas smoothie voisi olla hyvä vaihtoehto :)