Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haaskaat aikaasi ryhmäliikuntatunneilla?

Vierailija
12.11.2014 |

Kun salitreeni on paljon tehokkaampaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se salitreeni ei ole kaikkien juttu?

Vierailija
2/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, että joku piiskaa mua polkemaan kovempaa ja isommilla vastuksilla Tai heiluttamaan kahvakuulaa korkeammalle.
Punttiksella mulla pitäisi koko ajan olla joku vieressä laittamassa laitteet kuntoon ja komentamassa mua, mutta se maksaa niin paljon ettei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä ryhmäliikunnassakin voi jokainen tehdä oman valintansa siitä miten rankasti tekee? Vai väitätkö, että jos käy salilla huitelemassa kilon punteilla miten sattuu niin se olisi muka tehokkaampaa kuin kulkea esim bodypumpissa itselle sopivien painojen kanssa? :D Hemmetin fitness villitys kun tuntuu että joidenkin mielestä mikään muu kuin salitreeni ei ole oikeaa urheilua!

Vierailija
4/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut monipuolisuudesta, liikunnan ilosta, aerobisesta harjoittelusta ja siitä ettei ryhmäliikunta sulje pois salitreeniä?

Vierailija
5/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan haaskaa siellä aikaani. Sen sijaan kehitän tasapainoani ja ryhtiäni, saan lisää liikkuvuutta ja voimaa syviin lihaksiin. Kaiken lisäksi se on aika hauskaa ja rentouttavaa. Salilta hankituilla lihaksilla en tee mitään, jos olen kankea ja kipeä.

Vierailija
6/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä haluan päästä helpolla. Ryhmäliikuntatunneilla tulee tehtyä monipuolisesti eri kehon osia, lihaskuntoa ja aerobista ohjaajan ohjauksessa. Joku muu siis miettii, mitä tulee tehdä. Kuntosalilaitteista en juurikan ymmärrä.. Minulle on helpompi varata päivästä aika, esim 18.30-19.30 kuin lähteä salille määrittelemättömäksi ajaksi. Käyn viikossa tyypillisesti 4-5 kertaa ryhmäliikunnoissa: 2xBodypump, BodyCombat tai BodyStep, Pilates/Jooga/Bodybalance, Selkä/Vatsa&Peppu tms. Tarkoitukseni on ylläpitää liikunnalista elämäntapaa, ei treenata lihaksikasta fitness bodya. 

Ja viimeiseksi, ryhmäliikuntatunneilla saa tukea ryhmästä, se on kivaa ja siitä tulee hyvä mieli! 

Vierailija
7/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, penkkaan noin 150 kiloa ja vedän rinnalle kivasti toistasataa eli voimaa on. Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti pumpissa ja joogassa (kait nämä lasketaan ryhmäliikunnaksi?) seuraavista syistä:

1) harjoittelurutiinien rikkominen

2) pumppi on varsinkin diettikaudella hyvää liikuntaa

3) stressinpoisto ja aivot narikkaan: pumpissa ei tarvitse itse miettiä vaan sinulle kerrotaan mitä tehdään ja miten

Vierailija
8/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haaskaa aikaani salilla enkä edes ryhmäliikunnassa. Juoksen, kävelen, pyöräilen ja hiihdän sekä teen lihaskuntoliikkeitä raikkaassa ulkoilmassa enkä missään haisevilla saleilla... Pointtini siis se, että kukin saa liikkua miten tykkää kunhan vaan liikkuu.

Vierailija
9/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 08:58"]

Mä en haaskaa aikaani salilla enkä edes ryhmäliikunnassa. Juoksen, kävelen, pyöräilen ja hiihdän sekä teen lihaskuntoliikkeitä raikkaassa ulkoilmassa enkä missään haisevilla saleilla... Pointtini siis se, että kukin saa liikkua miten tykkää kunhan vaan liikkuu.

[/quote]

Pointti on myös se että mikään ei ole niin tehokas liikuntaa vartalon muokkaamiseksi kuin kuntosali.

Vierailija
10/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on kivaa ja pidän aerobista kuntoa tärkeämpänä kuin lihasmassan kasvattamista.

Vierailija
11/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 08:58"]

[/quote]

Pointti on myös se että mikään ei ole niin tehokas liikuntaa vartalon muokkaamiseksi kuin kuntosali.

[/quote]

Kaikkien tavoite ei suoranaisesti ole se vartalon muokkaaminen. Aika monet kun harrastaa liikuntaa vain pysyäkseen kunnossa, tai ihan liikkumisen ilosta! Kyllä jos mun pitäs jonnekin hikiselle salille lähteä niin siitä olis ilo kaukana. 

Niin ja en ole sitten tuo aiempi kirjoittaja, ajattelin vain kertoa oman mielipiteeni.

Vierailija
12/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:11"]

[/quote]

Surullista jos toi on se urheilun päätarkoitus

Vierailija
13/13 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä surullista siinä on? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi