Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hot or not - lemmikkikuva Tinderissä

Vierailija
24.09.2021 |

Tekeekö söpö lemmikkikuva vaikutuksen Tinder-miehellä tai -naisella?

Ilmoita oletko mies/nainen ja minkä ikäinen. Ja jos olet kiinnostunut muusta kuin vastakkaisesta sukupuolesta. Epäilen tietäväni jakauman mutta pidän mielenkiintoisena testinä 😂

Minä aloitan: N29 ja ehdoton plussa. Miehet, joilla on kuva lemmikistä, vaikuttavat empaattisemmalta. Miinusta tosin siitä, jos mies ja lemmikki vaikuttavat likaisilta/epäsiisteiltä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 37v.

Lemmikit plussaa sekä miehellä että naisella(olen Bi)

Vierailija
2/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48

Vähän riippuu mikä lemmikki ja miten esillä.

Ei ole ehdoton miinus eikä plussa.

Henkilö on tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen koirille ja kissoille, joten lemmikkikuva tai tieto lemmikistä profiilissa auttaa minua skippaamaan ihmiset, joiden kanssa en voisi seurustella.

Vierailija
4/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not, suurimmalla osalla naisista tuntuu olevan koira ja monesti vielä ihan ekana kuvana Tinderissa...

Se elämä pyörii koiran tai koirien ympärillä, mihinkään ei voi lähteä nopealla aikataululla, kauaa ei voi olla pois kotoa jos yleensäkään voi jättää yksin haukkumaan, sitovat enemmän kuin lapset, koska he ovat usein isällään edes joskus.

Pidän kyllä koirista ja niitä ollut ihan omassa elämässäkin, mutta parisuhteen muodostamisessa ovat mielestäni aika iso haitta.

Mies 46

Vierailija
5/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamukakan kuva on paras

Vierailija
6/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina laittanut nahkapäästä kuvan tinderiin. Jotkut ihastuvat ja jotkut vihastuvat rakkaaseen lemmikkiini.

Vierailija
7/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo plussaa jos lemmikki näyttää hyvin pidetyltä, mikään häkkikoira ei välttämättä sykähdytä.

Hetero n41

Vierailija
8/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Riippuu hyvin paljon eläimestä. Kissasta tulee heti ruksi.

Vierailija
9/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos poseeraa kuvassa kesy orava käden päällä. Käykö naiset kuumana?

Vierailija
10/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se outoa kun kyseessä on deittailusovellus ja kuvissa eteen napsahtaa koira tai kissa. Onko se profiili tehty sille kissalle tai koiralle kumppanin etsimiseen, vai?

Joskus siellä näkee profiileita joissa on vain kissa eikä muita kuvia. Kai se kissa on jo kehittynyt luomaan itselleen tinderin.

Vierailija
11/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus. En ole lemmikki-ihminen. Mutta ihmettelen niitä, jotka pistävät lemmikkikuvan ja sanovat biossa ettei ole oma. Kalastelevat tykkäyksiä?

Vierailija
12/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27, osa koirista antaa miehistä parempiluonteisen kuvan. Tap pajakoirat ehdoton turn off, miksi sellainen pitää olla? Koiralauma turn off. Kissat eivät ole paha turn off, mutta ovat mielikuvissani laiskan ihmisen lemmikki tai ylipäänsä mielikuvani kissaihmisistä on vähän liian kontrolloiva, sellainen joka ei kanssani innostu kaikista asioista. Toki asia selviää vain tutustumalla. Hevoset aika turn off, sitovia ja pelottavia eläimiä. Käärmeet turn off, kaikki papanoivat otukset turn off kuten kanit ja marsut. Ja ylipäänsä häkissä elävät ei oikein tee vaikutusta. Useimmat lemmikit ovat enemmän turn off kuin täysi lapsiluku oli se sitten 0 tai 3.

Vierailija
13/13 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lemmikistä ja niiden määrästä. Olen allerginen kissoille, joten nainen olisi minulle terveysriski. Enkä ala kärsimään naisen takia, joten pyyhkäisen vasemmalle. Pelkään hämähäkkejä, skorpioneja ja käärmeitä, joten nekin naiset lentää vasemmalle. Koiria en voi sietää, joten vasemmalle. Ja jos naisella ei ole mitään itsehillintää, ja asunto on kuin eläintarha, niin vasemmalle.

Marsut, hamsterit, gerbiilit, puput ja pienet linnut tekee naisesta söpömmän. :3 Mies24