Tammikuussa lomalle, mutta minne?
Olemme siis avomieheni kanssa lähdössä tammikuussa kahden viikon lomamatkalle, mutta määränpää on vielä auki :P Olen viimeksi ollut yli viikon lomalla 6 vuotta sitten, joten aurinko ja lämpö ovat nyt ykköskritterejä - toki aktiviteettimahdollisuudet ovat iso plussa. Ja ebolaa en halua ;)
Olen aina unelmoinut Mauritiuksen matkasta, mutta onko tuonne järkevä mennä tammikuussa vai sataako paljon? Avokkini haluaisi Thaimaaseen, mikä taas ei inspiroi minua kamalasti. Millaiset säät Thaimaassa on tammikuussa?
Mitä suosittelisitte? Kertokaa kokemuksistanne!
Kommentit (8)
Florida. Miamiin on suorat lennot silloin.
Tallinna. Halpaa viinaa ja paljon huoria. Saattaa aurinkokin paistaa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:13"]Florida. Miamiin on suorat lennot silloin.
[/quote]
Tonne mäki menisin.
Minäkin lähtisin Miamiin. Thaimaa sitten edullisempi vaihtoehto. Jos on mistä törsätä niin löytyyhän takuuvarmoja biitsejä vielä kauempaakin :)
Thaimaa on ihan ok, mutta suosittelen Intian Goaa. Ihana paikka, hyvää ruokaa, paljon nähtävää, halpaa!
Seychellit olis mun unelma. Mutta kapkaupunki ja ympäristö käy myös. Upeat misemat, hyvä ruoka, hyvä viini, kiva ilmasto ja edullista.
Miamissa voi olla kylmä tammikuussa, ei välttämättä ole edes 20 astetta ja merivesi on kylmää.
up