Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häirikkö naapurit

Vierailija
11.11.2014 |

Miten voikaan olla niin vaikeaa, että häirikkönaapureita ei saa pois asunnosta vaan irse joutuu lähtemään. Käytännössä haltuunotolla ei ole mitään merkitystä, jos naapuri terrorisoi vain seinänaapuriaan ja muut jätetään rauhaan. Miksi omistusasunnon haltijan tulee sietää tätä ja ainoa keino , on itse muuttaa, ongelmaksi tulee raha, koska asuntoa on vaikea saada heti kaupan ja lainaa ei pysty ottamaan. Näköjään tässäkin annetaan rikollisten mellastaa. Isännöitsijä on täysin tahdoton ja ylipuhuttavissa ongelmista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:38"]

Miten voikaan olla niin vaikeaa, että häirikkönaapureita ei saa pois asunnosta vaan irse joutuu lähtemään. Käytännössä haltuunotolla ei ole mitään merkitystä, jos naapuri terrorisoi vain seinänaapuriaan ja muut jätetään rauhaan. Miksi omistusasunnon haltijan tulee sietää tätä ja ainoa keino , on itse muuttaa, ongelmaksi tulee raha, koska asuntoa on vaikea saada heti kaupan ja lainaa ei pysty ottamaan. Näköjään tässäkin annetaan rikollisten mellastaa. Isännöitsijä on täysin tahdoton ja ylipuhuttavissa ongelmista.

[/quote]mun naapuriko se siellä.Kuule ihminen saa asunnossaan elää. Ei ole öisin meteliä.Ja olet väärässä: viimeksi meteli tuli yläkerrasta, siellä joku jyskyttää huonekaluja,en minä, joten voitte lopettaa mulle vittuilun,vaikka satunkin olemaan ainoa nuori tässä talossa.

Vierailija
2/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ylimääräinen yhtiökokous koolle asian selvittelyä varten. Se on osakkaan vaatimuksesta järjestettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on uhannut esim. hengenlähdöllä ja käynyt käsiksi. Mitä voi enää tehdä kun isännöitsijä vaatii näyttöä ja samoin poliisi ja todistajat kieltävät nähneensä mitään. Mitä yksittäinen asukas siinä voi tehdä. Haltuunotosta on vaikea äänestää, jos kukaan muu ei ole nåhnyt tai ei halua kertoa.

Vierailija
4/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelet jostain asunnosta. Haluat elää miellummin epämiellyttävässä asunnossa kuin muuttaa parempaan. Onnea vain! Asuntoja löytyy aina lisää ja kun kyllästyy yhteen asunnon vaihto tekee hyvää.

Vierailija
5/14 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kellään muulla ei ole tätä ko. henkilöä vastaan mitään niin missähän vika mahtaakaan olla...

Vierailija
6/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:04"]

Tappelet jostain asunnosta. Haluat elää miellummin epämiellyttävässä asunnossa kuin muuttaa parempaan. Onnea vain! Asuntoja löytyy aina lisää ja kun kyllästyy yhteen asunnon vaihto tekee hyvää.

[/quote]

Olet ilmeisesti itse häirikkö, kun haluat että häiriköinnin uhrin pitäisi muuttaa, putinin asiallako olet maatamme ajamassa tuhoon?

Vierailija
7/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 20:07"]

jos kellään muulla ei ole tätä ko. henkilöä vastaan mitään niin missähän vika mahtaakaan olla...

[/quote]

vika on sinunlaisissasi.... :D häiriköissä!

Vierailija
8/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:11"]

[/quote]

Olet ilmeisesti itse häirikkö, kun haluat että häiriköinnin uhrin pitäisi muuttaa, putinin asiallako olet maatamme ajamassa tuhoon?

[/quote]

Olen asunut huonossa asunnossa. Koskaan en ole ollut niin iloinen kun muuttopäivänä. Kärsit mielummin tilanteesta kuin toimit itse.

Vierailija
9/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 19:03"]

Naapuri on uhannut esim. hengenlähdöllä ja käynyt käsiksi. Mitä voi enää tehdä kun isännöitsijä vaatii näyttöä ja samoin poliisi ja todistajat kieltävät nähneensä mitään. Mitä yksittäinen asukas siinä voi tehdä. Haltuunotosta on vaikea äänestää, jos kukaan muu ei ole nåhnyt tai ei halua kertoa.

[/quote]

No tottakai isännöitsijä ja poliisi vaatii näyttöä? :D Vai pitäisikö heidän pystyä luottamaan sinun sanaasi, pidäthän itseäsi kuitenkin niin luotettavana ja rehellisenä?
Eikä se häiriö oikeasti voi kovin paha olla jos KUKAAN muu ei oo sitä kuullut.

Vierailija
10/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:20"]

[/quote]

[/quote]

Olen asunut huonossa asunnossa. Koskaan en ole ollut niin iloinen kun muuttopäivänä. Kärsit mielummin tilanteesta kuin toimit itse.

[/quote]

Entä jos asunto ja talo ovat hyviä ja häiriköillä halutaan vallata taloa. No... venäläismielisten touhua. Täälläkin meneillään osaketalossa vuokralla olevien metelöinti. Tahdot varmaan Sinäkin että osaketalo vallataan ulkomaalaisten juoppojen toimesta?

Vierailija
11/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Entä jos asunto ja talo ovat hyviä ja häiriköillä halutaan vallata taloa. No... venäläismielisten touhua. Täälläkin meneillään osaketalossa vuokralla olevien metelöinti. Tahdot varmaan Sinäkin että osaketalo vallataan ulkomaalaisten juoppojen toimesta?

[/quote]

Elämä on menettämistä. En jäisi sellaiseen tilanteeseen. Etsisin itselleni viihtyvämmän paikan. Siihen muuttaa kuitenkin joku toinen naapuri mistä et pidä.

Vierailija
12/14 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Elämä on menettämistä. En jäisi sellaiseen tilanteeseen. Etsisin itselleni viihtyvämmän paikan. Siihen muuttaa kuitenkin joku toinen naapuri mistä et pidä.

[/quote]

Todistit juuri että suomalaisen pitää aina paeta, etenkin ulkomaalaisten vuoksi. Suomi on siis reppanoiden maa. Et varmaan osaa kertoa missä on se parempi asunto ilman häiriköitä! Se on kaikilta pakenemaan komentajilta jäänyt aina kertomatta. Siksi vain koska Suomi halutaan reppanoiden suurella suosiolla antaa häiriköiden ja ulkomaalaisten valtaan. Myös Stubbin hallitus ajaa samaa suomalaisuuden tuholinjaa.

Vierailija
13/14 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasimme porukalla, ennen ja aiemminkin... meitä huijataan ja halvennetaan tuomalla halpatyöntekijöitä helposti virolaisia ja etenkin virovenäläisiä. Vievät ensin suomalaisilta työt, asunnot, parkkipaikat ja jättävät romuautonsa parkkialueille. Viron venäläisillä ei ole moraalia, käyttävät suomalaisia hyväkseen kaikessa. Politiikka antaa kaiken pois suomalaisilta ihan minne tahansa ulkomaalaisille, etenkin maahanmuuttajille. He tönivät, ahdistelevat ja tekevät pilkkaa suomalaisista jatkuvasti. Suomalaisuuteen koulutetaan vain rasismin pohjalta, eli suomalaisia ei saa suvaita, ne on rasisteja. Oikeasti kokeneina olemme huomioineet maahanmuuttajat pahimmiksi rasisteiksi ja osa on jopa suomalaisten kouluttamia rasisteja. Ikäviä tuhoajia. Kirjoitan lisää aitoa tulevaisuudessa, koska tiedän herneet nenässä ja pissat housuissa ketterät nysvääjät.

Vierailija
14/14 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka on joko niin pihejä,niin tyhmiä etteivät saa kunnon työtä tai niin saamattomia etteivät viitsi mennä töihin että joutuvat asumaan vuokralla ja kateellisena täällä mölyävät osakkeenomistajalle!Tässäki taloyhtiössä oli yhdessä vuokrakämpässä manneja ja oli semmonen sirkus päällä kokoajan! Mut ei ole enää eikä takasin tule ja kulujahan niistäkin tuli osakkaille kun lukot jouduttiin vaihtaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi