Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapeukutan yleensä kaikki viestit...

Vierailija
11.11.2014 |

paitsi omani, jotka yläpeukutan. Näin oma viestini näyttää yleensä paremmalta kuin muut. Saan myös varmasti omalle viestilleni ainakin yhden yläpeukun ja kaikille muille vähintään yhden alapeukun. Onko täällä muita, jotka tekevät näin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas yläpeukutan jokaista paitsi omani saa alapeukun. Säkin sait multa yläpeukun

Vierailija
2/10 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:46"]Mä taas yläpeukutan jokaista paitsi omani saa alapeukun. Säkin sait multa yläpeukun
[/quote]

Sinä minulta alapeukun.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en kehtaa antaa itselleni yläpeukkua, vaikka eihän sitä tietysti kukaan näekään. Silloin kismittää, jos mielestäni hyvin argumentoitu viesti saa jostain käsittämättömästä syystä alapeukun, niin että tilanne on 0-1. Mikään 2-1 tai 5-3 ei haittaa niin paljon kuin 0-1, koska 0-1-tilanteessa ihmisten psykologinen kynnys alapeukuttaa laskee. Ihmiset lukevat tällaiset viestit sellaisesta näkökulmasta, että siinä täytyy olla lähtökohtaisesti jotain vikaa.

Kyllä, olen miettinyt tätä ihan liikaa. ;)

Vierailija
4/10 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et ainakaan olennaiseen jaksa keskittyä!

Vierailija
5/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi eilinen "alapeukutan kaikkea ja sitten hihittelen itsekseni"-ketju? Miksi se poistettiin? 

Vierailija
6/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en peukuta koskaan mitään, en edes näe niitä peukkuja.

Vierailija
7/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:51"]

Jostain syystä en kehtaa antaa itselleni yläpeukkua, vaikka eihän sitä tietysti kukaan näekään. Silloin kismittää, jos mielestäni hyvin argumentoitu viesti saa jostain käsittämättömästä syystä alapeukun, niin että tilanne on 0-1. Mikään 2-1 tai 5-3 ei haittaa niin paljon kuin 0-1, koska 0-1-tilanteessa ihmisten psykologinen kynnys alapeukuttaa laskee. Ihmiset lukevat tällaiset viestit sellaisesta näkökulmasta, että siinä täytyy olla lähtökohtaisesti jotain vikaa.

Kyllä, olen miettinyt tätä ihan liikaa. ;)

[/quote]

Tiedän mitä tarkoitat.

Se on myös ihan totta, että viestit luetaan erilaisella sävyllä peukutusten mukaan. AV:lla ja muuallakin, esim Redditissä.

Itsekin teen sitä, että kilometriketjuista tai todella vanhoista jutuista luen lähinnä viestit, jotka ovat saaneet huomattavan paljon peukkua jompaan kumpaan suuntaan.

Vierailija
8/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 20:22"]

Mä en peukuta koskaan mitään, en edes näe niitä peukkuja.

[/quote]

Tossahan ne on.

Vierailija
9/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yläpeukutan kaikki.

Vierailija
10/10 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eilinen alapeukuttaja täällä? Miksiköhän se hulvaton ketju poistettiin?