Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti minua parhaan ystäväni kanssa.

Vierailija
11.11.2014 |

Mitä teen, mieheni ei vielä tiedä että näin heidät ikkunasta ystäväni luona kun lenkkeillessäni kävelin ohi. Lie mitem pitkään jo jatkunut, en uskalla ottaa eroa, mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Noora?

Vierailija
2/6 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaset välit molempiin heti. Sanot miehelle mitä näit ja että ei kannata yrittää puhua sulle ennen kuin sulla menee ohi välitön halu tappaa se. 

Soita vvolle tai satolle ja ota pieni vuokra-asunto. Lainaa rahaa jos tarvitset. Jos miehellä on paljon, käytä yhteiset säästöt. Jos kehtaa ruikuttaa niin älä lotkauta korvaasi.

varaa aika teraputille asap, mene terveyskeskukseen jos ei työterveyshuoltoa. Kerro vanhemmillesi ja muille ystäville heti. Älä peittele, ei ole sinun tekosi.

siitäpä sitten. Puolen vuoden päästä kiität itseäsi. Ei tosta voi jatkaa, sori.

niin ja ystävälle ei mitään. Ei edes katsetta. Et vastaa puhelimeen, ovi kiinni vaan jos tulee ovelle. Tuskin kyllä kehtaa. Ei ole mitään kelpaavaa selitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla proooovooooooo...

Vierailija
4/6 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on. Oli vaan kiva vastata ja kuvitella miten itse toimisin:) mulla ei mennyt ihan noin tyylipuhtaasti, mutta ton asuntoasian hoidin hienosti!

Vierailija
5/6 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:57"]Taitaapi olla proooovooooooo...
[/quote]
Millä tavalla tämä olisi porvoo?

Vierailija
6/6 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:47"]Ootko Noora?
[/quote]
En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän