Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tatuointi minulle?

Vierailija
11.11.2014 |

Ajattelin ensin ottaa tekstitatuoinnin, mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Joten haluaisin nyt kuvaehdotuksiakin. Tatuointi tulee yläselkään/niskaan, olisi mustavalkoinen ja tässä asiat, mitkä tulisi välittyä kuvasta: Olen ajattelija, ajattelen paljon kaikkea syvällistä, olen luova, tykkään piirtää ja kirjoittaa. Haluaisin tatuoinnin kuvastavan, miten kaikki on vain väliaikaista ja ei ole vastausta siihen miksi olemme täällä. Sitä olen monesti pähkäillyt, mutta pakko se on myöntää, että elämällä ei sinällään ole tarkoitusta. Olen vähän erakkoluonne ja tosiaan syvällinen ihminen. Minulla on masennus, ja haluaisin että tatuoinnissa olisi myös vähän lohtua ja tsemppiä vaikeimpina aikoina.

Tuossa teille pulma! Mikä tahansa asia, mikä mieleen pälkähtää on avuksi. Kiitos! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä neuvoisin selaamaan netistä kuvia inspiraatioksi, huolella tutustuen ja miettien asiaa. Sitten etsimään sopivan tatuoijan, jos et ole jo valinnut. Netissäkin on melkein jokaisella töitä näkyvillä.
Sitten voit mennä käymään haluamassasi tatuointiliikkeessä suunnittelemassa ja juttelemassa kuvasta. Ne voi tehdä sulle täysin uniikin kuvan, ja pitkään alalla olleet tietää suuren määrän symboleja jne.
Mutta ennen kaikkea, mieti rauhassa, suunnittele rauhassa ja liikkeessäkin kun käyt, sano rohkeasti jos kuvassa, edes pikkujuttu ei miellytä. Se kuva on sun iholla aina ja lisäksi se on kallis, eli ei hätiköityjä päätöksiä että "otanpa nyt tämän vaikka".

-tatuoijan vaimo, itsekin liikkeessä duunissa.

Vierailija
2/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tatuointi, jos oikeasti joudut kysymään sen aiheeseen neuvoa vauva-palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä keksit sellaisen itsekin lopulta? Kun olet taiteellinen ja ajatteleva.

Vierailija
4/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:22"]

Ei mikään tatuointi, jos oikeasti joudut kysymään sen aiheeseen neuvoa vauva-palstalta.

[/quote]

Ehdottomasti peesi tälle.

Vierailija
5/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeaa tehdä yksiselitteistä kuvaa, josta avautuu kaikki luettelemasi asiat, mutta sellaisen saa vähintään, joka aukeaa selityksillä. Vaihtelusta tulee mieleen nopeasti vuodenajat, luonto, fysiikka ja luonnontieteet, mikä myös kuvastaisi sitä, että ajattelet elämästä melko tieteellisesti, universumi... "The only thing constant iin life s change." Ehkä sen voisi tehdä jotenkin niin, että yhdistäisi tieteen ja taiteen (=elämä, "hengellisempi" puoli, jokin kaunis vaihteluun liittyvä teema).  Voisi olla abstrakti kuva jollakin tavalla. Esim. niin, että joitakin fysiikassa esiintyviä muotoja piilottaisi kuvaan tai tekisi niiden avulla kuvan. En löytänyt yhtään esimerkkiä äkkiseltään.

Vierailija
6/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutostahan voi kuvat symboliikankin kautta. Feeniks, ouroboros, kellot (aika), delta, vesi... Tiedätkö jonkun aihetta käsittelevän kirjan? Maalauksen?

Vierailija
7/7 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:22"]

[/quote] 

Samaa olin tulossa sanomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi