Pehmomies - täydellinen turn-off
Oon nyt 1,5 kk tapaillut yhtä mukavaa, symppistä tyyppiä, pehmomiestä, joka itkee joka välissä katsoessaan esim. Vain elämää...Mies ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta mua seksuaalisesti vaikka mitä tekisin...Yritän ajatella järkevästi, että tää olis tosi hyvä valinta kaikinpuolin, suorastaan täydellinen lasten kanssa jne....mutta mutta kun mua ei kertakaikkiaan sytytä eikä viisarit värähdä ollenkaan tuon miehen läsnäollessa.
Mä olen niin pahoillani tuosta miehenkin puolesta. Hän olisi kovin kiinnostunut.
Sitten on sellainen ei-niin-täydellinen, jotenkin maskuliinisempi, miehekkäämpi (enkä nyt tarkoita fyysisesti) tapaus, jonka olen kerran tavannut, ja häneen kävin heti kuumana! Ei varmaan ole niin täydellinen lasten kanssa, eikä niin symppis, mutta ai kun saa viisarit väpättämään ja sukat pyörimään jaloissa.
Miten kertoisin pehmomiehelle, ettei kiinnosta...miten ihmeessä...hänen vaimonsa on vielä traagisesti kuollut jokin aika sitten. Musta tuntuu tosi pahalta antaa hänelle pakit :(. Mutta en mä oikein muutakaan voi tehdä.
Lisäksi...oon vielä aika seksuaalinen ihminen...siis seksi on mulle tärkeää ja haluan sitä usein. Pidän sitä tärkeänä osana parisuhdetta. Tän miehen kanssa joudun valitettavasti kuvitteleen sänkyyn suunnilleen jonkun muun hänen tilalleen, että pystyisin seksistä nauttimaan. Lisäksi hänellä on todella pieni penis. Kertookohan se jostain testosteronin vähyydestä? Onko mies siksi niin pehmo? Ja älkää nyt vaan sanoko, ettei sen koolla ole merkitystä. Sillä on taatusti seksissä enemmän merkitystä kuin esim. naisen rintojen koolla. Ainakin itse olen valitettavasti sen huomannut. Ja ainakaan tämä mies ei osaa minua muutenkaan tyydyttää sängyssä, eli turha myöskään sanoa kulunutta lausetta "ei se, minkä kokoinen se on, vaan se, mitä sillä tekee..."
Kommentit (5)
No voihan. Ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Ei mussakaan tuollaset miehet herätä mitään haluja. Ei tuossa nyt auta muu kuin kertoa miehelle että se "jokin" vaan puuttuu väliltänne. Voihan olla että mies on normaalia herkempi jos vaimon kuolemasta vielä vähän aikaa. Mutta ei se silti muuta asiaa, jos ei herätä haluja nyt, niin ei herätä myöhemminkään.
Ja siis on tuo toinen mieskin ihan "kunnon" mies ja varmasti ihan kunnon isä (hänelläkin on lapsi), mutta on siinä enemmän särmää.
Sitten tää pehmo välillä lirkuttelee mulle jotain kuin jollekin eläimelle tai vauvalle tms...mä en kestä! Ja seksissä vinkuu/piipittää melkein kuin naiset :(. Tai sanoo "tuo tuntuu tosi hyvältä kun teet noin". Täh, ei mies noin sano, vaan miehisesti vaikka ähisee: aahhhhhh...ja muuten näyttää, että nauttii...
No joo, mulle ei varmaan sitten sovi liian pehmot miehet. Mutta siitähän on ollu tutkimuskin, että suomalaiset naiset tykkää keskimääräisistä pehmommista miehistä:
http://www.city.fi/blogit/7/pehmomiehet+porskuttavat/123952
Ollaanko me vuosisatoja muokattu miehiämme salakavalasti tähän suuntaan...Mun mielestä mies saa ainakin olla rehellisesti putkiaivoinen mies. Eri sukupuoliahan tässä kuitenkin ollaan.
Ap
Kyllä sille pehmomiehellekin on ottajia. Ei sun tarvi ajatella, että sinä olisit sen viimeinen toivo.
Mulla tulee mieleen yks tosi herkkä pehmis, joka on arka ja pelokkaankin oloinen. Ja vahvasti näitä. Ja minä käyn siihen ihan kuumana. Aivan varmasti sun pehmomieskin iskee johonkin naiseen täysillä.
No varmasti löytyy ottajia hänellekin. On oikeasti ihana mies jollekin.
Mutta ei kaikki vaan sytytä kaikkia...Mun mielestä on molempien ajantuhlausta ja tavallaan toisen johtamista harhaan, jos jatkan tätä suhdetta. Kerroin hänelle jo asiasta. Otti ihan hyvin, haluaisi keskustella asiasta, ja voin keskustellakin kyllä.
Jotenkin vaan kaipaan fyysisempää miestä, ja ei niiden tarvi myöskään mitään machoja olla. Sellainen kuitenkin, joka tarvittaessa niinsanotusti ottaa ohjat käsiinsä...
Siis huom. en ole esitellyt lapsiani hänelle, mutta olen nähnyt hänet lastensa kanssa toimimassa...siitä tiedän, että on todella mahtava lasten kanssa...
Ap