Hopeiset kaiverretut perintökalut
Perin kauheat hopeiset sokerikon ja kermakon. Niissä on kaiverrukset, siis ihmisen nimikirjaimet. Mihin noita pystejä kannattaisi tarjota? Maksaako joku taho tuollaisista jotain?
Kommentit (4)
Hopea liikkuu tällä hetkellä huonosti, eli tuollaiset kermakot, sokerikot ja hopeiset ruokailuvälineet eivät tällä hetkellä oikein ole muodissa.
Romuhopean hinnan niistä saa. Yleensä nuo Kulta rahaksi ýms. -firmat ostavat myös hopeaa.
Eikö ne ni ikirjaimet ole jonkun sun vanhemman/isovanhemman tms. nimikirjaimet? Eikö noihin liity sulla tunnearvoa? Itse pitäisin ne, kiillottaisin ja käyttäisin juhlatilanteissa. Jos olet nuori ja et osaa niitä arvostaa, voi olla että arvostaisit myöhemmin. Pistä säilöön, lapsesi voivat aikanaan arvostaa niitä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:05"]
Eikö ne ni ikirjaimet ole jonkun sun vanhemman/isovanhemman tms. nimikirjaimet? Eikö noihin liity sulla tunnearvoa? Itse pitäisin ne, kiillottaisin ja käyttäisin juhlatilanteissa. Jos olet nuori ja et osaa niitä arvostaa, voi olla että arvostaisit myöhemmin. Pistä säilöön, lapsesi voivat aikanaan arvostaa niitä.
[/quote]
Olen jo reilusti mummoikäinen. En tule koskaan pitämään niin pönöttäviä juhlia, että siellä voisi käyttää moisia häkkyröitä.
Romuhopeana saat jotakin. Kyllä varmaan joku ostais ihan käyttöönkin.