Kumpi on " parempi" titteli: markkinointipäällikkö vai projektipäällikkö?
Olen alkamassa uuden työn, eli vedän yhden markkinointiprojektin. Pomoni sanoi nimittävänsä minut markkinointipäälliköksi. Mutta kun ajattelee tulevaisuuden kannalta, eli sitä, mitä kirjoitan cv:hen, kun seuraavaa työtä haen, niin pitäisikö sittenkin olla projektipäällikkö?
Sanotaan, että työelämässä arvostetaan projektijohtamisen taitoja. En myöskään ole markkinoinnin ammattilainen, eli tuskin tulen niihin toiste ajautumaan. Olen henkilöstöhallinnon ihminen.
Mitä luulet, kumpi olisi parempi vaihtoehto cv:tä ajatellen?
Kommentit (5)
Kertoo, että olet vastannut laajasta ja merkittävästä osa-alueesta. Ja voithan kertoa, että olet johtanut markkinointipäällikkönä tärkeitä projekteja :)
projektipäällikkö vastaa yksittäisestä projektista. mutta esim markkinoinnin alalla (jonka pomo markkinointipäällikkö on) on useita projekteja. eli markkinoinnin projektipäälliköt raportoivat markkinointipäällikölle.
Projektipäälliköksi nimitetään ainakin meidän alalla siinä tilanteessa, kun pitää näyttää ulospäin hienommalta kuin mitä on. Siis projektipäälliköt voi tehdä oikeasti suunnilleen sihteerin tai muun avustajan töitä.
Jaha, markkinointi vetää pitemmän korren.
Kyllä se on ihan manager-tason homma. Pomoni tosiaan lupaa minulle paljon, kun antaa minulle sen tittelin. Mutta enpä valita, koska tämä työ on minulle joka tapauksessa tilapäinen ja minä katson tulevaisuuteen ja uuteen työnhakuun.
Onko vielä ajatuksia?
Projektipäälliköitä on missa vaan ja työ voi olla mitä sattuu???