Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin 13kg ja mies ei huomaa

Vierailija
23.09.2021 |

Seksi hiipui lapsen ollessa parivuotias. Syytä tai seurausta. mutta kuormittava elämänvaihe sai kilot nousemaan ja mieleni ankeaksi, mikä vähensi seksiä ennestään.

Nyt on vaikeudet voitettu, lapsi eskarilainen ja viime talvena aloitin elämäntaparemontin. Onnistuin pudottamaan peräti 13kg, minkä tähden painan nyt vähemmän kuin ennen raskautta. Elinvoimani on liikkumisen ansiosta palannut ja olen energisempi ja iloisempi vuosiin. Äitini sanoi viime viikolla että hehkun silmissä, ja koronan alkaessa hellittää olen saanut tuntemattomilta mieheltä katseita ja kasuaalia flirttiä esim. kioskin jonossa.

Mutta miestä tämä muutos ei tavoita. Ei ole noteerannut kiinteämpää ulkomuotoani, ei uusia, viehättäviä vaatteitani. Kun tuli -10kg lasiin, kerroin saavutuksesta miehelle, joka kommentoi ’vautsi’ ja siihen se jäi. Seksiä meillä oli viimeksi heinäkuussa, ja ennen sitä keväällä kerran. Molemmat minun aloitteestani. Jos yritän puhua aiheesta, mies sanoo kuin säälistä että olen ihana ja seksikäs ja totta kai hän haluaa minua yhä, mutta tämä ei kyllä näy mitenkään käytöksessä.

Olo on surullinen, yksinäinen ja loukkaantunut. Tuntuu kuin oma seksuaalisuuteni olisi puhkeamassa kukkaan, mutta ei ole ketään joka siitä huumaantuisi :(

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos painat yli 100 , ei 10 kg näy missään, mut jos painat 70 ,niin 10 kg laihdutus näkyy fine. Siit se johtuu..

Ei pitäisi edes vastata mutta laihdutus oli 74kg -> 61kg.

- Ap

Vierailija
22/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies olla masentunut? Testojen lasku voi myös vaikuttaa seksiin.

Oma mieheni on 40 ikävuotta saavutettuaan sohvaperunoitunut aika vahvasti. Mullakin on menossa elämäntaparemontti ja tuntuu, että se lähinnä ärsyttää häntä, koska hänellä ei ole virtaa mihinkään ja mä oon valmis valloittamaan maailman. Voi olla siis sitäkin, että ei pysty iloitsemaan sun saavutuksista, kun kirvelee oma tilanne sen verran pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsivaiheen aikana vaimolta tuli pääsääntöisesti kyynärpäätä vastaukseksi kaikenlaisiin lähentymisyrityksiin. Tuota kun jatkui vuosia niin siinä ehti lopettaa yrittämisen. Vaimoa ei enää koettanut huomioida eroottisessa mielessä koska se pääsääntöisesti johti aina torjuntaan.

Miehesi saattaa hyvinkin olla samanlaisessa mielentilassa eikä oleta että eroottinen puoli parisuhteestanne olisi jotenkin taikaiskusta palautunut ennalleen. Lisäksi hän saataa olla pohjimmiltaan loukkaantunut aiemmin saamastaan kohtelusta. Näin oli asianlaita ainakin omalla kohdallani vaikka en sitä aktiivisesti tiedostanutkaan.

Meillä ulospääsyn tilanteesta avasi se että vaimo alkoi käyttäytymään samalla tavoin ystävällisesti kuin ennen pikkulapsiaikaa. Aluksi luulin että kysymyksessä on satunnainen lipsahdus vaimon puolelta tai että vain erityisen hyvä päivä oli sattunut kohdalle.

Kun näitä positiivisia (ei eroottisia) kohtaamisia alkoi olla useamminkin niin se pikkuhiljaa palautti luottamukseni siihen että vaimo on vilpittömin mielin liikkeellä. Ensin palautui huumori, leikinlasku ja mielipiteidenvaihto ihan suht arkisista asioista. Erotiikka hiipi kuvioon mukaan vähin erin ja nykyisin ollaan jo paljon paremmassa jamassa kuin vuosiin.

Vierailija
24/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan mahdollista että liekki on hiipunut mutta mies ei uskalla kohdata tätä. Etenkin jos on ollut vaikeita vuosia niin tuntee lojaliteettia, eikä perhettä noin vain rikota. Ei tee kyllä ihmiselle hyväksi elää vuosia näkymättömänä. Siitä jää arvet sieluun, kokemuksesta puhun.

Vierailija
25/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen. Se pettää sua.

Vierailija
26/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsivaiheen aikana vaimolta tuli pääsääntöisesti kyynärpäätä vastaukseksi kaikenlaisiin lähentymisyrityksiin. Tuota kun jatkui vuosia niin siinä ehti lopettaa yrittämisen. Vaimoa ei enää koettanut huomioida eroottisessa mielessä koska se pääsääntöisesti johti aina torjuntaan.

Miehesi saattaa hyvinkin olla samanlaisessa mielentilassa eikä oleta että eroottinen puoli parisuhteestanne olisi jotenkin taikaiskusta palautunut ennalleen. Lisäksi hän saataa olla pohjimmiltaan loukkaantunut aiemmin saamastaan kohtelusta. Näin oli asianlaita ainakin omalla kohdallani vaikka en sitä aktiivisesti tiedostanutkaan.

Meillä ulospääsyn tilanteesta avasi se että vaimo alkoi käyttäytymään samalla tavoin ystävällisesti kuin ennen pikkulapsiaikaa. Aluksi luulin että kysymyksessä on satunnainen lipsahdus vaimon puolelta tai että vain erityisen hyvä päivä oli sattunut kohdalle.

Kun näitä positiivisia (ei eroottisia) kohtaamisia alkoi olla useamminkin niin se pikkuhiljaa palautti luottamukseni siihen että vaimo on vilpittömin mielin liikkeellä. Ensin palautui huumori, leikinlasku ja mielipiteidenvaihto ihan suht arkisista asioista. Erotiikka hiipi kuvioon mukaan vähin erin ja nykyisin ollaan jo paljon paremmassa jamassa kuin vuosiin.

Olen useammalle samasuuntaiselle jo vastannut. En tunnista meidän kohdallamme tuollaista kuviota. Meillä oli hyvin vaikeita vuosia, eikä epäystävällisyyteen ollut varaa. Erotiikalle ei ollut oikein otolliset olosuhteet.

- Ap

Vierailija
27/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä totuus kirjoitti:

Tätä mietin välillä. Jos miehelläni olisi toinen, miten asia pitäisi ratkaista? Kuulustelemalla ja uhkailemalla?Salaava pettäjä tahtoo elää kaksoiselämää eikä luopua kummastakaan.

- Ap

Vierailija
28/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos miehestä tuntuu tylsältä teidän seksi. Onkobsaman kaavan toistavaa joka kerta. Ei siinä auta mitkään alusvaatteet kun tietää johtavan pariin samaan asentoon joka kerta.

Lopeta seksistä puhumiset ja lähentely yritykset.

Ota tilanne haltuun. Ihan spontaanisti menet ja imet miehes loppuun asti. Vaikka sohvalla.

Näytä hänelle mitä kaikkea seksi voisi kanssasi olla. Ei suunnitelmia ei samoja kaavoja. Tärkeintä on näyttää että haluat miestäsi. Kyllä hänkin mukaan lähtee kun meno paranee.

Vierailija
29/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Sinun pitäisi sanoa miehelle että tarvitset huomiota ja janoat erotiikkaa. Kysyä, miten voisitte löytää tien sinne. Ehkä miehesi tarvitsee tukea ja apua oman aktiivisuutensa löytämiseen. Tai ehkä sinun pitäisi olla vaativampi, jos olet konfliktinvälttelijä.

Vierailija
30/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle on niin tärkeää, että mies tekisi aloitteet? Jos seksiä kerta on silloin kun sinä ehdotat?

Koska naisena ainakin itse haluan tuntea olevani haluttu ja seksikäs sekä miehen mieleen. Onko se niin vaikeaa ymmärtää? -Eri

Ei ole, mutta myös mies haluaa tuntea olevansa haluttu. Eli jos edelliset aloitteet on johtaneet toivottuun lopputulokseen (=seksiin) niin nyt sitten toistat tätä kaavaa. Kyllä se ukko siitä taas tottuu aitoon asiaan. Jos on ollut ptkään hiljaisempaa niin ehkä sillä miehelläkin voi olla jotain vaikeuksia?

Pahinta mitä voit tehdä on hypätä ”vain vähän” jännityksen perässä ja pilata kaiken.

Itse elän ihan hyvässä liitossa, seksiä on varsin hyvin , itse teen ehkä 90% aloitteista, mutta kyllä se on parasta kun aloite tulee vaimolta!

T mies

Kommentistasi tulee nyt vain sellainen fiilis, että vain niillä miehen tunteilla on väliä? Ymmärrätkö yhtään miten paljon meitä naisia on jotka toivomme enemmän huomiota siltä mieheltä? Eiköhän se mies tiedä olevansa haluttu jos teen 100% aloitteet ja näin tehnyt jo 3 vuoden ajan, kun toinen on niin sulkeutunut. Ei kuulemma uskalla jos tulee torjutuksi. Ei tällainen vastaus kyllä enää riitä kun olen sanonut, että syyt ovat tasan ja tarkkaan fyysinen kipu jos ei haluta ja tällaista on erittäin harvoin.

Vierailija
31/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos miehestä tuntuu tylsältä teidän seksi. Onkobsaman kaavan toistavaa joka kerta. Ei siinä auta mitkään alusvaatteet kun tietää johtavan pariin samaan asentoon joka kerta.

Lopeta seksistä puhumiset ja lähentely yritykset.

Ota tilanne haltuun. Ihan spontaanisti menet ja imet miehes loppuun asti. Vaikka sohvalla.

Näytä hänelle mitä kaikkea seksi voisi kanssasi olla. Ei suunnitelmia ei samoja kaavoja. Tärkeintä on näyttää että haluat miestäsi. Kyllä hänkin mukaan lähtee kun meno paranee.

Mitä hiton viktoriaanisia besserwissereitä oikein eksyy? Kyllä muakin v•tuttais jos eka laihduttaisin jotta saisin ja sitten parin kk välein ottaisin mieheltä poskeen eikä toinen tekis mitään.

Vierailija
32/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kallistuisin siihen, että mies on jäänyt jumiin vaikeaan vaiheeseen ja kadehtii ap:tä joka on tehnyt ryhtiliikkeen ja voi hyvin.

Vierailija
33/46 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä totuus kirjoitti:

Tämä on kyllä aina yhtä huvittavaa, kun palstan mukaan kaikki miehet ovat ihan ällöjä impotentteja mätisäkkejä, mutta kuitenkin samalla väitetään, että niillä on naisia jokaiselle sormelle. :D

Vierailija
34/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea käsittää missä todellisuudessa nää mustapekkaulisijat elää. Mä en tunne yhtään 30+ pariskuntaa jossa ongelmana olis että mies haluaa liikaa seksiä ja naista ei kiinnosta.

Jos on niin älyllisesti rajoittunut ettei pysty käsittämään että ihan vaikka samalla kylällä joku saattaa elää erilaisessa todellisuudessa kuin oma kaveripiiri, niin silloin ei ole mitään tehtävissä.

Väitätkö että tällaisia pariskuntia ei olisi?

Varmasti jossain on. Minä en tunne yhtään 30+ pariskuntaa missä mies haluaisi enemmän. Lähes kaikki naiset elää puutteessa tai miehelle on annettu seksivelvoite( tietty määrä kertoja kuukaudessa) tai muuten suhde loppuu. Niissä suhteissa missä vielä on seksiä riittävästi on suhteellisen tuoreita ja vasta rakastumisvaihe menossa.

Vierailija
35/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen painon kommentointi on huonoa käytöstä ellei jopa seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
36/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kärsii haluttomuudesta, ei hän varmaan kykene siitä kertomaan jos vastassa on odotuksia, vaatimuksia ja pettymystä.

Vierailija
37/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tasa-arvoa ja sukupuolineutraaliutta korostavassa ajassa jää katveeseen sellaiset ikiaikaiset viisaudet kuten että naimisissa olevat miehet kiinnittävät vaimoonsa huomiota vasta sitten jos vaimo on lähtenyt lopullisesti tai joku toinen vikittelee tätä.

Vierailija
38/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juolahti vaan mieleen: mun äidin serkku meni naimisiin ja muutaman vuoden päästä erosivat, yksi lapsi oli. Serkku tuli eron jälkeen kaapista ja on elellyt miehen kanssa parikyt vuotta. Ihan kulissihan se serkun puolelta oli se liitto, sanoi ihan itse että tiesi jo teini-ikäisenä että on homo. Naimisiin mentiin, kun ei uskaltanut sitä asiaa ääneen tunnustaa. 

Niitä on yllättävän paljon "hetero"liitossa. Ottaisin itse kissan pöydälle, jos teidän seksielämä on hiipunut kohta lapsen saamisen jälkeen. 

Vierailija
39/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea käsittää missä todellisuudessa nää mustapekkaulisijat elää. Mä en tunne yhtään 30+ pariskuntaa jossa ongelmana olis että mies haluaa liikaa seksiä ja naista ei kiinnosta.

Miten tuntisitkaan?

Vierailija
40/46 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää! Minun mies vähän samanlainen. Ei se huomaa jos olen pukeutunut mielestäni kauniisti, tai panostanut hiuksiin tai meikkiin. Ostanut uusia alusvaatteita. Ihan turhaa odottaa koskaan mitään kehuja. Aikoinaan sanoi, että nainen ylpistyy liikaa jos menee kehumaan. Olen sen jälkeen ihan turtunut, enkä enää odota mieheltä mitään kehuja. Laihdutin myös aikanaan ja ehkä siitä sitten liikaa ” ylpistyin” niin mies sitten päätti omassa mielessään, että akka tietää jo arvonsa, eikä tarvitse enempää extra boostia. Mene ja tiedä!

Naisten ulkonäköön liittyvien asioiden kehuminen on vaarallista, koska mies ei aina välttämättä huomaa muutosta oikein.

"Kulta, olet laihtunut. Näytät tosi nätiltä." -> Riita siitä, että mies on pitänyt aiemmin läskinä ja rumana.

"Kulta, onpas kaunis uusi vaate." -> Riita siitä, että mies pitää aiempia riepuja rumina.

"Kulta, onpas kiva uusi kampaus." -> Riita siitä, että mies ei erota kampauksen olevan sama kuin ennenkin.

Ihan oikeasti. Etenkin ulkonäköön liittyvissä jutuissa mies ottaa aina valtavan riskin, jos kommentoi jotenkin naisen ulkonäön muutosta.