Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä oikeaa dataa siitä, että +24v nainen on jo "past prime".

Vierailija
10.11.2014 |

Data kerätty maailman suurimmalta deittisivulta.

Tässä näkee minkä ikäisiä naisia miehet preferoi. Ikä olisi luultavasti alempi, jos pystyisi alle 20v valitsemaan.

http://media1.break.com/dnet/media/567/757/2757567/graph-2.png

Tässä taas naisten taulukko:

http://media1.break.com/dnet/media/566/757/2757566/graph-1.png

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 18v tyttöystävän!

T: mies 54v

Vierailija
2/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:59"]

Haluaisin 18v tyttöystävän! T: mies 54v

[/quote]

Mieti minkä räkänaurun tuollainen mies saa omanikäistensa keskuudessa! :D onhan se nyt ihan selvää, että itsetunto on pohjalukemissa niillä keski-ikäisillä miehillä jotka himoitsevat teinejä...mies voi sitten tälle esittää että kokemusta on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiheihei juttele sinä vaan, kyllä sinut tunnetaan...!

Vierailija
4/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo tietää mitä tahtoo
yrittää mut silti ei oo
vierellensä naista löytänyt

Timo tahtoo
kauniin muttei niin kaunista
että muutkin tahtoo koskea
ja sitten baarin nurkassa
täytyy omaisuuttaan varjella

Ja fiksun muttei niin fiksua
että hänet voittaa shakissa
ei liian viisasta voi rakastaa

Ja kaiken aikaa kello käy
nopeet voittaa, yhtä ei näy
Kun toiset tanssii hitaitaan
Timoo tielle kannetaan
Sade kasvot kyyneleistä puhdistaa

Timo tahtoo
babyfacen seksipommin
joka meikit päällä onkin
kotona mut muualla se
kulkee tuulipuvussa

Ja itsenäisen työssäkäyvän
kunhan tienaa sua vähemmän
liian rikasta ei rakasta

Timo tahtoo
maitotytön kotimaisen
herttaisen hiirulaisen
tekis aina eväät töihin
suostuisi syntisiin öihin

Kipusiskon estottoman
ja kotirouvan soman
omistautuis perheelle
ja naurais Timon vitseille

Ja neitsyen mutta kokeneen
tai ehkä äidinkorvikkeen
opettaisi avautumaan
sitoutuisi mieheen rumaan

Timo tietää mitä tahtoo
ja miten käy kun oikein
itseään ei osaa rakastaa

Vierailija
5/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus vanhat limaset äijät 40+ kattelette meitä nuoria naisia. Mutta ootte te kyllä aivan helvetin vastenmielisiä ja rumia. Jollekin voitte kelvata, jos ootte riittävän rikkaita. Mua kiinnostaa suunnilleen oman ikäiset miehet.

Vierailija
6/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:59"]

Haluaisin 18v tyttöystävän! T: mies 54v

[/quote]

Älä yritä mamma. Mies 54v ottaisi salapanoksi, muttei tyttöystäväksi.

Vierailija
7/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedetään mitä ne luuserimiehet tahtoo. Siis ne jotka joutuu hakemaan seuraa netistä. Oikeesti kunnon alfat löytää naaraansa ihan livenä.

Vierailija
8/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mones aloitus viimeisen viikon aikana?

Vierailija
9/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo data kertoo sen, että ko. deittisivustolle hakeutuvat miehet ovat vanhoja ukkoja, jotka himoitsevat nuoria tyttöjä.

Et taida ap olla kovin älykäs tai edes lukenut, kun et osannut tulkita tuota.

Vierailija
10/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinostanut vanhat ukot kun olin nuorempi, ällötti vain. Yli 5 vuotta ikäeroa oli jo melkein liikaa mulle.

Vanhat ukot saa nuoria naisia ainoastaan jos ukot ovat rikkaita tai julkisuudenhenkilöitä ja naiset pyrkyreitä, mutta sinäkin vanha ukko joka haluat 40 vuotta nuorempaa, lompsa vaan auki ja setelitukkoja levittelemään, sun arvoillasi on ihan oikein että pystyisit nalkittamaan jonkun rahanhimoisen nuoren naisen itsellesi - sitä saa mit ansaitsee :)

Vierailija
11/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, en koskis pitkällä tikullakaan yli 10 v itseäni vanhempaan mieheen. Mun iskäkin on alle 50 v ja siis 50 v miehethän on jo ihan pappoja. Ällö ajatus jostain harmaahapsisesta möhömahasta, puhumattakaan lerppa..

Vierailija
12/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehelle nuori kelpaisi. Harvoin tosin älyllisessä mielessä.
Joku 20-24v on usein henkisesti todella lapsellinen. Ei sellaisten kanssa voi viettää aikaa muuten kuin lemmentouhuissa.

Siksi minullakin on oman ikäluokkani vaimo. Ei se nuori vartalo ole kuin kuori.

M39

Vierailija
13/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat pierut ei tajuu sitä, että niillä pitää olla joku oikeasti himottava juttu sen plösön ja lösähtäneen olemuksen taustalla...ei kukaan nuori muija, jso ei ihan vajaa ole, ottais jotain vanhaa gubbea jos voisi valita nuoremmasta ja komeemmasta. Ihan pimeitä nää jotkut vanhat äijät...hei haloo...onkohan luonnolisempaa nuoren seurustella toisen nuoren kanssa kun jonkun vanhan äijän kanssa

Vierailija
14/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. 

Ja toisekseen kuka tekee mitään sellaisella miehellä joka vielä 50-vuotiaana ei ymmärrä pintaa syvemmälle?

Vierailija
15/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:16"]

vanhat pierut ei tajuu sitä, että niillä pitää olla joku oikeasti himottava juttu sen plösön ja lösähtäneen olemuksen taustalla...ei kukaan nuori muija, jso ei ihan vajaa ole, ottais jotain vanhaa gubbea jos voisi valita nuoremmasta ja komeemmasta. Ihan pimeitä nää jotkut vanhat äijät...hei haloo...onkohan luonnolisempaa nuoren seurustella toisen nuoren kanssa kun jonkun vanhan äijän kanssa

[/quote]

Niinpä. Nuo vanhat ukot ei tajua saavansa ne nuoret naiset, joille ei löydy omanikäistä seuraa. Kuvittelevat saavansa jonkun eliittivaimon vaikka kyseessä on pikemminkin "jämät." Jos nuoret unelmaurokset eivät huoli nuorta naista, on tämän naisen tyydyttävä huonompaan (tässä tapauksessa vanhempaan) tai oltava yksin.

Vierailija
16/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:19"]

Ei pidä paikkaansa. 

Ja toisekseen kuka tekee mitään sellaisella miehellä joka vielä 50-vuotiaana ei ymmärrä pintaa syvemmälle?

[/quote]

Olin myös juuri tulossa sanomaan, ettei ole millään tavalla minulta pois mitä sellaiset miehet katselee! Noita miehiä on puistot pullollaan, antaa mennä vain!

Vierailija
17/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhat miehet oikeen aattelee?? Mä oon parikymppinen nainen ja usein yli 40-v ukot flirttailee ja jotkut yrittää jopa iskeä. Ja esmes feissarissa ne tykkää mun kuvista, varsinki jos oon vähemmis kuteissa. Luuleeko ne että mä laitan sitten kuviani niitä varten? Yäks. Jotkut vielä kommentoi tosi typerästi, tekis mieli poistaa kaverilistalta, jos kehtais. Ja sama jatkuu instassa. Mua niin inhottaa. Oon kaunis ja se tietysti vetää äijiä vielä enempi puoleensa, mut eikö ne voi tajuta, että EI KIINNOSTA. Mun miesihanne on ehdottomasti alle 30 v ja mieluummin n. 22-26 v.

Vierailija
18/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin siis periaatteessa seurustella n. 35-40 v miehen kanssa (olen 21), mutta sitten kun ajattelen, että entä 20 v:n päästä? Olisin vasta 4-kymppinen ja mies jo eläkeläinen. Ja kun miehet rapistuu paljon naisia nopeammin ja kuolevatkin sen 10 v aiemmin, niin järki sanoo ei. Omaishoitajuuskaan ei kiinnosta ja eihän nyt kukaan halua lapsilleen pappa-isää! Ja että edes vilkaisen iäkästä miestä, niin sen on kyllä oltava todella, todella komea, urheilullinen, hyväkroppainen, timmi, nuorekas ja tyylikäs. Jotain erityistä pitäisi olla myös, jolla voittaisi nuoret miehet.

Vierailija
19/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:09"]

No nyt tiedetään mitä ne luuserimiehet tahtoo. Siis ne jotka joutuu hakemaan seuraa netistä. Oikeesti kunnon alfat löytää naaraansa ihan livenä.

[/quote]

Ja samalla kaavalla tuomitaan kaikki netissä pyörivät naiset? eeeeeei, kypsä nainen uskaltaa etsiä miehiä netistäkin...

Vierailija
20/44 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:14"]Tottakai miehelle nuori kelpaisi. Harvoin tosin älyllisessä mielessä.
Joku 20-24v on usein henkisesti todella lapsellinen. Ei sellaisten kanssa voi viettää aikaa muuten kuin lemmentouhuissa.

Siksi minullakin on oman ikäluokkani vaimo. Ei se nuori vartalo ole kuin kuori.

M39
[/quote]Komppaan !

M40