Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäänköhän naisettomaksi

Vierailija
10.11.2014 |

Ei oikein onnistu nais rintamalla. Mietin vaan että miten voin enää asialle tehdä kun olen kuitenkin yrittänyt paria naista lähestyä eivätkä he olleet kiinnostuneet kumpikaan. Olenkohan vain niin tylsä tyyppi vai mikä on vialla. On onneton olo tämän takia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu ajatuksesta että olisit jotenkin spesiaali. Olet vain yksi rivissä. Kukaan jaksa tukea ja terapoida itsetunto-ongelmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olisi mukavaa löytää joku nainen.

Vierailija
4/17 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kotoa tule hakemaan.  Sinun pitää olla paljon tyrkyllä ja näkösällä. Ja pitää myös osata keskustella, edes jostain ja olla mukava.

Vierailija
5/17 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais rintamalla epä onnea on vaikeaa korjata.

Vierailija
6/17 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet kehittänyt itseäsi, että saisit naisen kiinnostumaan?

Vierailija
7/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaveri, pari on vasta vähän! Reippaasti vaan uudestaan lähestymään kun osuu kivaa naista kohdalle, voi olla että olet juuri sille kivalle naiselle se kiva mies :) kannattaa mieluummin ehkä kaverimaisen rennosti lähestyä kuin suoraan lähteä iskemään, tämä toki vain oma mielipiteeni. Aika pienet todennäköisyydet ylipäätään elämässä että kaksi ihmistä on luotu toisilleen ja sitli siinä lukuisten yritysten jälkeen monet onnistuu. Älä lannistu!

Vierailija
8/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino löytää puoliso on lakata etsimästä. :) Se tulee kuin itsestään. :D

Vierailija
10/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut jotain yhteyden tunnetta ennen lähestymistäsi? Minua juuri lähestyi eräs, jonka kanssa ei ole ollut ja se jäi sit siihen. Sen sijaan toisen kanssa on juttu kulkenut ja huumori kukkii. Jos hän lähestyisi, olisin onnesta soikeana.

Vierailija
11/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:45"]Ei oikein onnistu nais rintamalla. Mietin vaan että miten voin enää asialle tehdä kun olen kuitenkin yrittänyt paria naista lähestyä eivätkä he olleet kiinnostuneet kumpikaan. Olenkohan vain niin tylsä tyyppi vai mikä on vialla. On onneton olo tämän takia.
[/quote]Oletko rekkalesbo vai mikki hiiri ?

Vierailija
12/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lyhyt ruma tai/ja köyhä?

Vierailija
13/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan et osaa yhdyssanoja...

Vierailija
14/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyyntivaimo.

Vierailija
15/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yrittänyt lähestyä kahta naista, mutta molemmat onnistuivat tekemään elämästäni helvetin levittelemällä minusta juttuja pitkin kaupunkia. Kiinnostun naisesta ihan liian helposti, mutta en tee enää aloitteita, koska en jaksa samaa helvettiä kolmatta kertaa.

Vierailija
16/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kanssa luulin että meillä on vahva yhteys ja molemmin puolinen kiinnostus mutta ei hän sitten ollutkaan kiinnostunut. Mietin että olenkohan jotenkin kuitenkin liian outo loppujen lopuksi. On vain niin yksinäinen olo mutta en oikein tiedä mitä sille tekisi.

Vierailija
17/17 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt muuttaa itseäni siihen suuntaan että otan kontaktia naiseen ja olen siis pyytänyt treffeille ja mennyt juttelemaan jne. Mutta ei ole sekään tuottanut tulosta. Välillä tuntuu että menee huonommin naisten kanssa nykyään kuin silloin kun en uskaltanut puhua naisille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi