Mikä on elämäsi tarkoitus?
Kommentit (67)
Minä en tiedä. Mutta elämä jatkuu ainakin toistaiseksi.
Varmaan muiden kouluttaminen, jos toimivat väärin.
Olen oikeasti yrittänyt pyristellä tästä pois, mutta ei näköjään onnistu: toisten auttaminen.
Olla esimerkkitapaus ja vertailukohde muille, jotta he voisivat olla tyytyväisempiä omaan elämäänsä ja itseensä.
kasvattaa lapsestani hyvä ihminen. ja tietty 42.
Lapset kun saa kasvatettua, niin eiköhän se ollut siinä.
Tehdä maailmasta edes hitusen parempi paikka elää itselleni ja muille.
Olen neljän lapsen äiti. Tarkoitus olisi saada heistä kasvatettua yhteiskuntakelpoisia, onnellisia ja tasapainoisia ihmisiä. Lapsettomilla sinkuilla on varmaan eri päämäärät elämässään ja aikaa pohdiskella. Taidan olla niitä harvoja äitejä tällä foorumilla. Veikkaan, että 95% teistä on lapsettomia ikisinkkuja..niitä sukupuolettomia a-seksuaaleja.
Täällä yksi : lapseton ikäsinkku" ja sanon teille vanhemmat: ette ainakan lastenne kiroilusta ja väkivaltaisesta käytöksestä päätellen osaa kasvattaa edes alkeelisempia peruskäytöstapoja! Ette edes itse osaa niitä! Eli ei,enempää lapsia tälläiseen pahaan ja kylmään maailmaan!
Näyttää siltä että minun pitää jakaa aikaani ja rahaa tahoille, joille en niin välittäisi. Kun saisi pidettyä kaiken itsellään niin olisin tyytyväinen.
Mä ymmärrän nyt, ettei mun elämällä ole mitään tarkoitusta. Kauan jaksoin uskoa toisin, mutta turhaahan se oli.
Päästä eläkeputkeen ja pysyä terveenä
Elämäni tarkoitus on asfaltin harkoitus, sanoi mies.
Voisin sanoa, että vaihtelee päivittäin tai kausittain. Mutta kyllä Elämäni tarkoitus on elää päivittäin tätä minun elämääni ja miettiä, mitä siitä nyt ja seuraavaksi haluan.